یک قاضی کانتی هیندز علیه شکایتی که لایحه مجلس 1020 را به چالش می کشد، حکم می کند

[ad_1]

کانتی هندز، خانم. (WJTV) – یک قاضی دادگاه ریاست کانتی هیندز علیه سه نفر از ساکنان جکسون که شکایتی را در اعتراض به لایحه خانه 1020 ارائه کرده بودند، حکم داد.

این شکایت توسط آن ساندرز، سابرین شریف و دوروتی تریپلت مطرح شد. آنها استدلال کردند که مفاد لایحه ای که به رئیس دادگاه عالی ایالت می سی سی پی اجازه می دهد قضات را در ناحیه بهبود مجتمع کاپیتول (CCID) منصوب کند، قانون اساسی می سی سی پی را نقض می کند.

در جلسه دادگاه روز دوشنبه، قاضی دیوین توماس گفت که ادعاهای شاکیان به همه دلایل رد شده است. او گفت که آنها نمی توانند بدون شک ثابت کنند که مقررات مورد اعتراض خلاف قانون اساسی است.

در این صورت می توان شکایت کرد.

بر اساس لایحه مجلس 1020، پلیس کاپیتول صلاحیت اصلی را در محدوده منطقه توسعه یافته مجتمع متروپولیتن (CCID) خواهد داشت. پلیس جکسون صلاحیت ثانویه خواهد داشت.

این لایحه همچنین به برخی از مناطق با اکثریت سیاه‌پوست شهر اجازه می‌دهد – که اکثر آنها محله‌هایی با اکثریت سفیدپوست هستند – تحت صلاحیت یک سیستم قضایی جدید قرار بگیرند. طبق گزارش Clarion-Ledger، این سیستم جدید افرادی را که به جرم جنایات محکوم می شوند، به جای زندان های شهرستانی به زندان های ایالتی می فرستد.

این توسط قضاتی که توسط رئیس دادگاه عالی ایالت منصوب شده توسط جمهوری خواهان منصوب می شوند و دادستان هایی که توسط دادستان کل جمهوری خواه منصوب می شوند اداره می شود، نه منتخب.

در یک پرونده جداگانه، یک قاضی فدرال به طور موقت از تبدیل شدن لایحه 1020 مجلس نمایندگان به قانون در روز جمعه 12 می جلوگیری کرد.

می سی سی پی امروز گزارش داد که قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده، هنری وینگیت، در دادخواستی که توسط NAACP ارائه شده بود، این درخواست را پذیرفت. NAACP از وینگیت خواست تا زمانی که لایحه 1020 مجلس در دادگاه به چالش کشیده می شود، از انتصاب قاضی بر اساس قانون توسط قاضی ارشد جلوگیری کند.

05.15.23Hinds-Cancery-Memorandum-opinionدانلود

[ad_2]

Leave a reply