پس از تیراندازی افسر پلیس می سی سی پی پس از شلیک افسر پلیس می سی سی پی، پسر 11 ساله می گوید که فکر می کرد می خواهد بمیرد.

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – یک پسر 11 ساله می سی سی پی که برای کمک به خانواده اش با پلیس تماس گرفت و سپس توسط یک افسر مورد اصابت گلوله قرار گرفت، گفت که گلوله ای که ریه او را سوراخ کرده است “مثل یک ضربه بزرگ در سینه” احساس می شود.

آدریان موری در مصاحبه ای که روز سه شنبه پخش شد به “صبح بخیر آمریکا” گفت: “در واقع فکر می کردم زندگی ام را از دست خواهم داد.”

تیراندازی در 20 می در ایندیانولا، شهری با 9300 نفر جمعیت در دلتای می سی سی پی، در حدود 95 مایلی (153 کیلومتری) شمال غربی جکسون رخ داد.

مادر آدرین، ناکالا موری، روز سه شنبه یک شکایت فدرال علیه رئیس پلیس ایندیانولا و افسر متهم به تیراندازی به پسرش تنظیم کرد. این شکایت که حداقل 5 میلیون دلار به دنبال آن است، می گوید که ایندیانولا نتوانسته به درستی افسر را آموزش دهد و افسر از زور بیش از حد استفاده کرده است.

کارلوس مور، وکیل خانواده موری هفته گذشته به آسوشیتدپرس گفت، ناکالا موری از پسرش خواست که حدود ساعت 4 صبح زمانی که پدر یکی از فرزندان دیگرش در خانه او حاضر شد، با پلیس تماس بگیرد. مور گفت که این مرد عصبانی بود و ناکالا موری احساس خطر کرد.

مور گفت که دو افسر به خانه رفتند و یک نفر قبل از اینکه ناکالا موری در خانه را باز کند به در ورودی لگد زد. مور گفت که او به آنها گفت که مردی که مزاحمت ایجاد کرده بود خانه را ترک کرده بود، اما سه کودک داخل آن بودند.

مور گفت که ناکالا موری به او گفته که گروهبان. گرگ کپرز که سیاه‌پوست است، به داخل خانه فریاد زد و گفت که همه افراد داخل خانه باید با دست‌هایشان بیرون بیایند. مور گفت آدرین که او نیز سیاه پوست است، در حالی که چیزی در دست داشت به اتاق نشیمن رفت و کپر به سینه او شلیک کرد.

آدرین با بالا بردن هر دو دست به «صبح بخیر آمریکا» گفت: «برای انجام این کار بیرون رفتم. او گفت که پس از شلیک گلوله از دهانش خون می آید و به یاد آورد که آهنگی خوانده است: “هیچ سلاحی که علیه من ساخته شود موفق نخواهد شد…”

مور گفت که آدرین موری به دلیل ریزش ریه، پارگی کبد و شکستگی دنده ها به مدت پنج روز در بیمارستان بستری بود.

آدرین به “صبح بخیر آمریکا” گفت: “این خدا بود که زندگی من را نجات داد.” “و من واقعاً، واقعاً به این باور دارم.”

ناکالا موری هفته گذشته در جریان اعتراضی در تالار شهر ایندیانولا گفت که پسرش “خوشبخت” است که زنده است اما نمی‌داند چرا یک افسر پلیس به او شلیک کرد.

ناکالا موری به صبح بخیر آمریکا گفت: “من هرگز فکر نمی کردم چنین اتفاقی بیفتد.” “این ترسناک است. حتی فکر کردن به این که چگونه می توانستم پسرم را از دست بدهم، احساسی است، زیرا سعی می کردم کمک بگیرم.”

کیمبرلی مرچنت، دادستان شهر ایندیانولا، به روزنامه ایندیانولا اینترپرایز-توسین تأیید کرد که کپرز افسری بود که شلیک کرد. ناظر ارتباطات اداره پلیس ایندیانولا، کدریک واش، روز سه شنبه به AP گفت که این اداره در مورد تیراندازی تا تحقیقات ایالتی اظهار نظری نمی کند.

مور هفته گذشته به AP گفت که مقامات ایندیانولا در حالی که تیراندازی در حال بررسی بود، کپر را با دستمزد تعلیق کردند. مور و ناکالا موری از اداره پلیس ایندیانولا خواستند کپر را اخراج کند.

اداره تحقیقات می سی سی پی گفت که در حال تحقیق در مورد تیراندازی است، زیرا بیشتر تیراندازی ها شامل افسران اجرای قانون در این ایالت است. بیلی مارتین، سخنگوی وزارت امنیت عمومی می سی سی پی، هفته گذشته گفت که این وزارت تا زمانی که تحقیقات ادامه دارد، اظهار نظری نخواهد کرد و ماموران MBI یافته های خود را با دفتر دادستان کل در میان خواهند گذاشت.

[ad_2]

Leave a reply