هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که فرماندار می‌سی‌سی‌پی در مورد تعهد بودجه کمپین مرتبط با پرونده رفاهی عمل کرده باشد

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – پرونده های مالی هیچ نشانه ای از اینکه تیت ریوز، فرماندار می سی سی پی به وعده خود مبنی بر اهدای کمک های تبلیغاتی افراد متهم به سوء استفاده از پول رفاهی در بزرگترین پرونده فساد این ایالت عمل کرده است، نشان نمی دهد.

ریوز، یک جمهوری خواه، پس از دو دوره خدمت به عنوان معاون فرماندار، در ژانویه 2020 فرماندار شد.

در 5 فوریه 2020، حسابرس ایالتی اعلام کرد که جان دیویس، مدیر اجرایی سابق وزارت خدمات انسانی می سی سی پی و پنج نفر دیگر به اتهام سوء استفاده از پول رفاهی که برای کمک به برخی از فقیرترین افراد در ایالات متحده بوده است، دستگیر شده اند.

ریوز روز بعد در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «بعضی از افرادی که اکنون معتقدیم در طرح‌های جنایی آشکار مدیر سابق شرکت داشتند، به کمپین ما پول دادند. “من می توانم همین الان به شما بگویم — هر چیزی که آنها به کمپین دادند قرار است به یک حساب بانکی دست نخورده و جداگانه منتقل شود… هر چیزی که به کمپین داده اند در انتظار بازگشت به مالیات دهندگان و کمک خواهد بود. افرادی که برای آنها در نظر گرفته شده است. اگر این اتفاق نیفتد، آن پول به یک موسسه خیریه مستحق خواهد رفت.»

ریوز گفت که مردم تا زمانی که جرمشان ثابت نشود بی گناه هستند.

او گفت: «اما من نمی‌خواهم برای نگه داشتن این پول یک ثانیه بیشتر از زمانم کمپینی کنم.

دو نفر از کسانی که با دیویس دستگیر شدند، نانسی نیو، مالک و مدیر مرکز آموزش اجتماعی غیرانتفاعی می سی سی پی و شرکت آموزش جدید، و پسرش زک نیو، دستیار مدیر اجرایی مرکز آموزش اجتماعی می سی سی پی بودند.

در آوریل 2020، نانسی نیو و زک نیو به اتهامات اختلاس رفاهی اقرار کردند. آنها موافقت کردند که با دادستان ها همکاری کنند و هر دو در انتظار صدور حکم هستند.

پرونده های مالی کمپین نشان می دهد که ریوز از سال 2017 تا 2019 مبلغ 2500 دلار از نانسی نیو و 6000 دلار از زک نیو در سال 2019 کمک های مالی دریافت کرده است.

الیوت شوهرز، مدیر کمپین ریوز، به پیام‌های متعدد آسوشیتدپرس در هفته گذشته یا سه‌شنبه در مورد اینکه ریوز با کمک‌های نانسی نیو و زک نیو چه کرده است، پاسخی نداد.

یک تبلیغ جدید کمپین ریوز از فیلم ویدیویی صحبت کردن او در یک مدرسه خصوصی که توسط نانسی نیو اداره می شود استفاده می کند. مدرسه اکنون تعطیل است و فیلم‌های کمپین در سال 2019 بازیافت شدند. WJTV گزارش داد که وقتی برای اظهار نظر در اختیار ما قرار گرفت، کمپین ریوز پاسخ داد: «کمک‌های مالی از طرف هر کسی که با رسوایی TANF مرتبط است در فینال به هدفی شایسته اهدا خواهد شد. ختم مراحل قانونی این پرونده ها ادامه دارد.»

TANF کمک موقت برای خانواده های نیازمند است، برنامه رفاهی که به گفته دادستان ها اشتباه خرج شده است.

براندون پرسلی، کمیسر خدمات عمومی، یکی از دموکرات‌ها که برای فرمانداری نامزد می‌شود، گفت که پرونده سوء هزینه‌های رفاهی نشان‌دهنده نیاز به قوانین اخلاقی سخت‌گیرانه‌تر برای مقامات دولتی است. مدیر ارتباطات کمپین پریسلی، مایکل بیر، ریوز را به دلیل خودداری از کمک های مالی از افرادی که در این پرونده اعتراف کردند، انتقاد کرد.

بایر گفت: «این دوباره تأیید می کند که تیت ریوز فاسدترین فرماندار تاریخ می سی سی پی است.

ریوز گزارش داد که تا پایان آوریل بیش از 9 میلیون دلار بودجه کمپین داشته است، در حالی که کمپین پریسلی 1.6 میلیون دلار گزارش کرده است.

[ad_2]

Leave a reply