مردی پس از تصادف در شهرستان جونز در بازداشت است

[ad_1]

شهرستان جونز، خانم. (WHLT) – مردی پس از تصادف دو خودرو در شهرستان جونز بازداشت شد. این حادثه روز شنبه 10 ژوئن در بزرگراه 11 موزل رخ داد.

مقامات مارشال آتش نشانی شهرستان جونز گفتند هنگامی که آتش نشانان برای اولین بار به محل رسیدند، متوجه شدند که افراد درگیر در تصادف جراحات جزئی داشتند.

یک شاهد به افسران گفت که او به سمت جنوب در بزرگراه در حال حرکت در پشت یکی از خودروهای درگیر در تصادف، یک سدان چهار در مرکوری بود. شاهد گفت که عطارد شروع به انحراف از مقابل او کرد و در نهایت از خط مرکزی به خط شمالی که در آن برخورد رخ داد عبور کرد.

به گفته شاهد، او برای کمک به دست اندرکاران متوقف شد. او گفت که مرد راننده مرکوری از ماشین خود پیاده شد و به سمت خودروی شاسی بلند خود که یکی از بستگان نوجوان در آنجا بود ادامه داد.

مقامات گفتند که مشاجره بین شاهد و مرد درگرفت. آنها گفتند که مرد پس از برداشتن وسایل از ماشین خود به جنگل گریخت. مقامات گفتند که این مرد در نزدیکی صحنه توسط نیروهای انتظامی پیدا و بازداشت شد.

گشت بزرگراه می سی سی پی (MHP) و کلانتر شهرستان جونز به صحنه واکنش نشان دادند. Emserv دو نفر را به یک بیمارستان محلی منتقل کرد.

[ad_2]

Leave a reply