دختر مدگار اورز درباره میراث والدینش صحبت می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – در حالی که می سی سی پی برای بزرگداشت و ارج نهادن به میراث مدگار و میرلی اورز آماده می شود، WJTV 12 News با دخترشان، رینا اورز اورت، به گفتگو نشست.

ما با اورس اورت درباره شصتمین سالگرد ترور پدرش و تأثیری که او بر جنبش حقوق مدنی داشت صحبت کردیم.

«همه حرکاتی که او برای همه ما در می سی سی پی و سراسر کشور انجام داد و برای عدالت مثبت بود. بنابراین آنچه ما انجام می‌دهیم و موضوع آن «صدای شجاعت و عدالت» است، زیرا ما به کسانی احترام می‌گذاریم که شجاعت اجرای عدالت را داشتند. تقریباً 60 سال پیش، یک قاتل جان پدرم را گرفت و زندگی خانواده من را برای همیشه تغییر داد.”

اورز اورت گفت این آخرین باری خواهد بود که مادرش، میرلی اورز را در ملاء عام می بینیم.

او 90 سال درنگ کرد. فرد تمایل دارد کمی سرعت خود را کاهش دهد. و، می دانید، همه چیز با او و سلامتش در حال تغییر است. و او گفت: “رینا، اگر من سفر کنم، یک بار دیگر خواهد بود. و این لحظه است. پس این واقعا آخرین حضور کامل او در انظار عمومی خواهد بود، زیرا او می‌گوید “من بازنشسته می‌شوم.” گفتم: مامان، تو هرگز بازنشسته نمی شوی. اما او از یک ظاهر عمومی بزرگ عقب نشینی می کند. بنابراین می‌خواهیم به او نشان دهیم که چقدر برای کارهایی که او انجام داده و پدرم و بسیاری دیگر انجام داده‌اند، اهمیت می‌دهیم و به آن احترام می‌گذاریم. این جشن برای همین است، صدای شجاعت و عدالت. و او هنوز طوفانی است. او هنوز نظراتی دارد.”

WJTV 12 News همچنین از اورز اورت در مورد دوران کودکی اش پرسید که والدینش در خانه خود در جکسون زندگی می کردند.

«خانه ما پر از عشق بود و پدرم تا آنجا که می توانست از ما محافظت می کرد. و این را می گویم چون پدر بزرگی بود. او به ما یاد داد که چگونه زنده بمانیم، تاکتیک های بقا، اما او این کار را به بهترین شکل انجام داد. آن را تبدیل به یک بازی برای پیدا کردن چند چیز کنید. اما یکی از بازی‌ها امن‌ترین جای خانه بود.»

هنگامی که Medgar و Myrlie Evers: A Lasting Legacy را در روز جمعه، 9 ژوئن، ساعت 6:30 بعد از ظهر فقط در اخبار WJTV 12 جشن می‌گیریم، بیشتر از Evers Everette و دیگران خواهیم شنید.

[ad_2]

Leave a reply