خانواده، دوستان زندگی کهنه سرباز هاتسبورگ را در روز یادبود به یاد می آورند

[ad_1]

هتیزبورگ، خانم (WHLT) – خانواده و دوستان زندگی و میراث سرهنگ اد فلشر را در روز یادبود به یاد می آورند. این سرباز 30 ساله و افسر فعال اهل هاتسبورگ شنبه 27 مه درگذشت.

فلشر در حالی که در ارتش خدمت می کرد، دو تور جنگی را در ویتنام انجام داد و به عنوان افسر پیاده نظام تکاور هوابرد خدمت کرد. او بعداً فرماندهی یک گردان پیاده نظام در فورت لوئیس، واشنگتن را بر عهده گرفت.

فلشر در سال 1984 به عنوان سرهنگ کامل از ارتش بازنشسته شد. سپس استاد علوم نظامی در دانشگاه می سی سی پی جنوبی (USM) شد.

خانواده و دوستانش گفتند که او یک قهرمان واقعی آمریکایی است.

“او مربی من بود. زمانی که من به عنوان سرتیپ انتخاب شدم، او یکی از دو نفری بود که بلافاصله برای تشکر از آنها تماس گرفتم. فکر می کنم در مورد رهبری و فقط یک حس سالم نجابت، رفتار با وقار و احترام با مردم از او بیشتر یاد گرفتم. زمان من، نه تنها تحت رهبری او در ارتش، بلکه در طول سال ها، اغلب به او اعتماد کرده ام، به ویژه در مورد استقرار رزمی عملیاتی در مورد مسائل دشوار، نحوه برخورد با مردم. او همیشه می‌توانست مانند یک هلیکوپتر عمل کند، مرا روی زمین بفرستد، آرامم کند، به من کمک کند تا چیزها را بفهمم. جف هاموند، یکی از دوستان فلشر، می گوید: مشاوره عاقلانه او همیشه، همیشه در آزمون زمان ایستاده است.

«او همیشه به مردم کمک می کرد و هیچ وقت درخواست اعتبار نمی کرد. او نمی خواست شناخته شود. هر روز شکرگزاری و هر کریسمس او همیشه یک خانواده پیدا می کرد و آنها همیشه غذای شکرگزاری خود را تهیه می کردند. او همیشه غذای کریسمس و هدایای آنها را تهیه می کرد و هرگز نمی خواست او را به رسمیت بشناسند.” چارلی فلشر، پسر سرهنگ گفت.

فلشر 87 سال داشت. یادبود فلشر ممکن است از طریق مرکز کهنه سربازان نظامی USM ساخته شود.

[ad_2]

Leave a reply