ریوز پرسش‌های مربوط به بودجه مبارزات انتخاباتی را از سوی چهره‌های رسوایی‌آمیز رفاهی مورد انتقاد قرار می‌دهد

[ad_1]

شهرستان هندز، خانم. (WJTV) – فرماندار تیت ریوز (R-Miss.) بار دیگر قول داده است که کمپین او کمک های مالی افراد درگیر در رسوایی رفاه را به امور خیریه اهدا خواهد کرد.

استاندار تعهد خود در سال 2020 را دوچندان کرد. او چهارشنبه گفت که کمپین او قصد دارد بودجه مبارزات انتخاباتی را از دستان دخیل در رسوایی رفاهی تخصیص دهد.

در فوریه 2020، ریوز علناً اذعان کرد که کمپین او از افرادی که در ارتباط با این رسوایی دستگیر شده بودند، از جمله نانسی و زک نیو، بودجه دریافت کرده است.

در آن زمان، فرماندار گفت که این وجوه در یک حساب بانکی جداگانه قرار می گیرد و به مالیات دهندگان بازگردانده می شود یا به امور خیریه اهدا می شود.

وی گفت: «ما قصد داریم آن کمک‌هایی را که قبل از سال 2020 انجام شده است، پس از پایان دعوی قضایی و همچنین تحقیقات جنایی، بازگردانیم، که هر دو در حال حاضر ادامه دارند. آیا به حساب بانکی جداگانه منتقل شده است؟ ، در حال حاضر همچنان در همان حساب است. ما احتمالاً پنج یا شش حساب مختلف از طریق Friends of Tate Reeves و همچنین Tate for Governor داریم. و این پول و 9000 دلار یا جایی در آن محدوده در زمان مناسب بازپس گرفته خواهد شد، زیرا تصمیمات روزافزون توسط دو دادستان و همچنین شاکیان مدنی مبنی بر افزایش این تعداد می‌تواند گرفته شود.» ممکن است از آنها کاسته شود و ما این کمک را پس از پایان دعوا در امور خیریه خواهیم کرد.»

نانسی و زک نیو بین سال‌های 2017 تا 2019 در مجموع 8500 دلار به کمپین ریوز اهدا کردند.

این سوالات پس از بازیافت فیلم کمپین سال 2019 ریوز در مدرسه نیو سامیت، که زمانی تحت مالکیت و اداره اخبار بود، دوباره مطرح شد.

«این ویدیوها بیش از پنج سال پیش گرفته شده‌اند و به هر دلیلی، حدس می‌زنم هر کسی که ویرایش را انجام داده، تصمیم گرفته است که عکس خوبی است. و به همین دلیل او را در تبلیغات کمپین قرار دادند. اما، می دانید، برای من جالب است که کسانی از شما در مطبوعات می خواهید در مورد فیلم های تبلیغاتی بیش از پنج سال پیش صحبت کنید، اما نمی خواهید و نخواهید پرسید که موضع او در مورد لایحه مجلس 1020 چیست. قرار نیست از براندون پرسلی بپرسید که موضع او در مورد تصمیم ما برای اجازه دادن به دختران فقط برای دختران و پسران فقط برای پسران چیست. ریوز گفت: «نمی‌خواهید از او سؤالاتی بپرسید که برای شهروندان می‌سی‌سی‌پی مهم است. من شما را تشویق می‌کنم آن را بپرسید. فکر می‌کنم باید. در مالکیت و بهره برداری از این مدرسه، آیا پیامی برای رای دهندگانی که ممکن است شک دارند، فقط نزدیک بودن شما به آن دارید، برای مردم سوال ایجاد کرده است، در این سال ها کودکان زیادی بوده اند که به این مدرسه رفته اند و از آنها بهره مند شده اند. از این واقعیت که آنها مدرسه ای مانند این دارند. و وقتی در مورد بودجه مدرسه صحبت می کنیم، میلیاردها و میلیاردها و میلیاردها دلاری که ما هر سال خرج مدارس در می سی سی پی می کنیم باید برای بچه ها باشد. آیا بچه ها برنده می شوند؟ و هیچ چیز وجود ندارد. سوال این است که در رسوایی TANF کارهای بسیار بدی توسط مردم انجام شده است. افرادی هستند که مرتکب جنایت شده اند و اکنون به آن اعتراف کرده اند و هیچ کس بیشتر تلاش نمی کند تا مطمئن شود این پولی که از مالیات دهندگان به سرقت رفته است، خواهد شد. به مالیات دهندگان بازگردانده شد. به همین دلیل است که ما تلاش ها را رهبری می کنیم.”

ریوز به پرونده مدنی اداره خدمات انسانی می سی سی پی (MDHS) برای بازیابی وجوه خرج شده اشاره می کند.

نیوز و مدیر اجرایی سابق MDHS جان دیویس به اتهامات فدرال در پرونده رفاهی اعتراف کرد و موافقت کرد با دادستان ها همکاری کند.

[ad_2]

Leave a reply