فرار دو زندانی از بازداشتگاه شهرستان هیندز

[ad_1]

شهرستان هیندز، خانم (WJTV) – دو زندانی روز دوشنبه 29 مه از بازداشتگاه شهرستان هیندز فرار کردند.

تایری جونز، کلانتر شهرستان هیندز، گفت که مایکل لوئیس، 31 ساله، و جوزف اسپرینگ، 31 ساله، در هنگام شمارش رسمی سران صبح دوشنبه در بازداشتگاه ناپدید شدند.

جونز گفت که یکی از دستیاران در حال گشت زنی در محوطه بیرونی زندان متوجه اقلام متعلق به زندانیان و خون در خارج از حصار شد. شمارش انجام شده و دو نفر بازداشت شده مفقود شده اند.

در بازرسی از زندان، شکافی در سقف یکی از اتاق های تفریحی مشاهده شد. جونز گفت که بازرسان بر این باورند که دو زندانی وارد اتاق زیر شیروانی شده و توانسته اند از طریق مجرای هوا از ساختمان خارج شوند. آنها بعداً برای فرار از حصار زندان بالا رفتند.

لوئیس و اسپرینگ هر دو با منطقه Hinds County ارتباط دارند. نمایندگان منطقه بلافاصله را بررسی کردند اما فراریان را پیدا نکردند. کلانتری گفت هیچ گزارشی مبنی بر سرقت خودرو وجود ندارد.

جونز گفت که لوئیس و اسپرینگ خطرناک تلقی می شوند. گمان می‌رود که آنها پیاده هستند و آخرین بار با لباس‌های قرمز رنگ دیده شدند.

لوئیس از دسامبر 2022 در این مرکز بود. جونز گفت که دستگیری هایی برای DUI، داشتن ماری جوانا، فرار از جنایت، مجرم بودن در داشتن سلاح گرم، نقض مشروط و آزادی مشروط و دستگیری با آژانس های دیگر داشته است.

اسپرینگ از نوامبر 2022 در این مرکز بود. جونز گفت که او به دلیل نقض مشروط و آزادی مشروط، دزدی و نگهداری با آژانس‌های دیگر بازداشت شده است.

این فرار اخیر پس از فرار چهار زندانی از بازداشتگاه شهرستان هیندز در آوریل 2023 صورت گرفت. دو تن از این بازداشت شدگان بعدا دستگیر شدند و دو نفر دیگر در حوادث جداگانه جان باختند.

جونز به خاطر فرار اخیر از ساکنان عذرخواهی کرد.

«فکر می‌کنم به برخی از مسائلی که فکر می‌کنیم باعث برخی از این مسائل می‌شود، پرداخته‌ام. قرار است چه اتفاقی بیفتد، ما در حال ساختن یک مرکز جدید هستیم، درست است؟ اما ما باید پول بیشتری را به بازداشتگاه ریموند اختصاص دهیم تا بتوانیم به برخی از این مسائل دیرینه ای که هنوز با آن مواجه هستیم رسیدگی کنیم.”

کلانتر گفت که این مرکز همچنین به کارکنان بیشتری برای رسیدگی به مسائل موجود در این مرکز نیاز دارد.

او گفت که این اداره از زمان فرار این چهار زندانی در ماه آوریل، پالیسی ها و رویه های جدیدی را اجرا کرده است.

هر کسی که اطلاعاتی در مورد محل اختفای لوئیس و اسپرینگ دارد می تواند با کلانتر شهرستان هیندز به شماره 1521-352-601 تماس بگیرد.

[ad_2]

Leave a reply