گوینده فیلیپ گان مانع از عبور برنامه پس از زایمان Medicaid نخواهد شد

[ad_1]

فیلیپ گان، رئیس مجلس نمایندگان، روز دوشنبه گفت که به دنبال رهبری فرماندار جمهوری خواه تیت ریوز در روز یکشنبه، از تمدید پوشش Medicaid پس از زایمان برای مادران می سی سی پی جلوگیری نخواهد کرد.

جوی هود، رئیس کمیته پزشکی مجلس نمایندگان آمریکا، گفت که او جلسه کمیته را در روز سه شنبه، آخرین مهلت برای حفظ قانون تمدید بارداری پس از زایمان برای تصویب کمیته، تشکیل خواهد داد. انتظار می رود این اقدام تصویب شود.

نظرسنجی می‌سی‌سی‌پی تودی از قانون‌گذاران مجلس نمایندگان در اوایل فوریه نشان داد که اکثریت از گسترش پوشش Medicaid برای مادران جدید از 60 روز در سال حمایت کردند، اما گان سال گذشته دو بار مانع از رسیدن این اقدام به رای مجلس شد.

گان گفت: «ما یک سال است که از بخش Medicaid می‌خواهیم تا به ما راهنمایی کند. من امروز این نامه را دارم که در آن می گویند این یک رویکرد مناسب برای می سی سی پی است. آنها از این حمایت می‌کنند و آن را گسترش Medicaid نمی‌دانند – این به معنای اضافه کردن افراد جدید به فهرست نیست. این دو دغدغه اصلی من در تمام مدت بود. من احساس می کنم که ما ثابت قدم بوده ایم.”

بیشتر بخوانید: فرماندار تیت ریوز، پس از ماه‌ها مقاومت، از قانون‌گذاران می‌خواهد تا تمدید Medicaid پس از زایمان را تصویب کنند.

مجلس سنا، به رهبری دلبرت هوسمان، فرماندار جمهوریخواه، چندین بار لایحه ای را برای گسترش پوشش Medicaid پس از زایمان تصویب کرده است. اما این پیشنهاد در مجلس بدون رای گیری تحت رهبری گان از بین رفت. گان با گسترش Medicaid مخالف است و گفت که نگران است که گسترش پوشش پس از زایمان چنین گسترشی در نظر گرفته شود.

درو اسنایدر، مدیر مدیکید، علناً از اتخاذ موضع در مورد این موضوع خودداری کرده است، و گان و هود گفتند که نتوانستند راهنمایی دریافت کنند – به همین دلیل سال گذشته آن را در مجلس مطرح نکردند. اما پس از اینکه ریوز، رئیس بخش Medicaid، یکشنبه گفت که از گسترش پوشش پس از زایمان حمایت می کند، اسنایدر روز دوشنبه نامه ای به گان فرستاد.

در این بیانیه آمده است: «… اتخاذ یک دوره پوشش یک ساله برای زنان باردار پس از زایمان، همانطور که در لایحه 2212 سنا ذکر شده است، یک رویکرد مناسب برای می سی سی پی است. همچنین با رویکردی که برنامه های مشابه Medicaid در منطقه ما دنبال می شود، مانند آلاباما، فلوریدا، کارولینای جنوبی و تنسی… همچنین می‌خواهم توجه داشته باشم که ایجاد یک دوره پوشش ۱۲ ماهه برای مادرانی که قبلاً واجد شرایط Medicaid هستند با گسترش Medicaid به بزرگسالان تازه واجد شرایط تحت قانون مراقبت مقرون به صرفه متفاوت است.

گان تاکید کرد که در گفتن اینکه از تمدید پس از زایمان حمایت نمی کند تا زمانی که بخش Medicaid به او بگوید که از این حرکت حمایت می کند، “مثبت” بوده است. او گفت که مشکوک است که آژانس این نامه را به دلیل پیام حمایتی ریوز برای او ارسال کرده است. پیش از این، ریوز گفته بود که اطلاعات کافی برای نشان دادن اینکه گسترش خدمات بهداشتی به مادران به سلامت آنها کمک می کند، ندارد.

بیشتر بخوانید: سؤالات متداول: اکستنشن Medicaid پس از زایمان دقیقاً چیست؟

ریوز یکشنبه گفت که با توجه به لغو حق سقط جنین در رو در مقابل وید، با انتظار هزاران تولد جدید در می سی سی پی با نرخ بالای مرگ و میر نوزادان و مادران و مشکلات، ایالت باید برای کمک به مادران بدون بیمه “بیشتر از آن عمل کند”.

گان گفت که او همچنان با گسترش گسترده‌تر Medicaid برای پوشش فقرای کارگر مخالف است، همانطور که 39 ایالت دیگر انجام داده‌اند.

گان گفت: “من هنوز معتقدم راه حل های خوبی وجود دارد که شامل دولت نمی شود.” مانند اعتبارات مالیاتی که ما پیشنهاد کرده‌ایم، مشوق‌هایی برای راه‌حل بخش خصوصی برای حمایت از مراقبت‌های بهداشتی، بدون توسعه دولت.»

نماینده برایانت کلارک، دی پیکنز، یکی از اعضای کمیته مدیکر مجلس نمایندگان، گفت که معتقد است این قانون در کمیته تصویب خواهد شد.

کلارک گفت: “من احساسات متفاوتی دارم.” من بسیار خوشحالم که مادران تحت پوشش قرار می گیرند. اما به شما نشان می دهد که چقدر سیاست در تصمیماتی که گرفته می شود نقش دارد. اگر الان کار درستی است، سال گذشته کار درستی بود و در اوایل این جلسه هم کار درستی بود.

اما من بسیار خوشحالم که مادران تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

کلارک همچنین گفت که خوشحال است که کمیته پزشکی مجلس نمایندگان برای اولین بار در این جلسه تشکیل جلسه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: فرماندار تیت ریوز مطمئن نیست که آیا ارائه مراقبت های بهداشتی به مادران به سلامت آنها کمک می کند یا خیر

بابی هریسون از می سی سی پی امروز در این گزارش مشارکت داشت.

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply