گلوکشتات دو سال پس از تبدیل شدن به شهر به رشد خود ادامه داد

[ad_1]

مدیسون کانتی، خانم (WJTV) – شهری جدید در شهرستان مدیسون امسال دومین تولد خود را جشن می گیرد.

رستوران شلغم پیچ خورده در گلوکشتات حدود یک ماه و نیم است که باز شده است و مشتریان در حال هجوم به جدیدترین مکان در شهر هستند. مالک، AJ Bowman، گفت که گلوکشتات مکانی عالی برای راه اندازی فروشگاه است.

«این مناطق به تازگی از نظر ساکنان و همچنین مشاغل محلی منفجر شده اند. ما شرکت های تولیدی بزرگ زیادی داریم که در شمال ما هستند، آمازون و چیزهایی از این قبیل. بنابراین، حمایت از جامعه در اینجا و همچنین ارائه گزینه های مختلف غذاخوری به آنها برای ما مهم بود. بنابراین مفهوم بسیار ساده بود که ما غذاهای محلی و محلی را با غذاهای محلی جنوبی با پیچ و تاب مدرن آنها درست کنیم.

شلغم پیچ خورده یکی از چندین کسب و کار جدید است که از زمان تبدیل شدن گلوکشتات به شهر افتتاح شده است. ساخت و ساز جدید روزانه حرکت می کند.

«خب، می‌دانی، همین الان می‌رویم. ما در حال شروع به کار هستیم و فکر می‌کنم در دو سال آینده شاهد یک حکومت شهری کاملاً مستقل و کاملاً کاربردی خواهید بود. منظورم این است که امیدواریم تا پایان، اولین ساختمان خود را به پایان برسانیم. ما در حال آماده سازی برای شروع ساخت و ساز ساختمان کلانتری و دادگاه شهرداری هستیم. والتر موریسون، شهردار گلوکشتات، گفت: امیدواریم که برای ساختمان شهرداری خود برنامه‌هایی داشته باشیم.

کسب و کار Smallcakes با رشد شهر در طول سال گذشته بسیار رشد کرده است.

می‌دانی، از آنجایی که خیلی به مدرسه نزدیک هستند، مردم از مدرسه خارج می‌شوند و بعد از مدرسه برای بستنی و کیک می‌آیند و دوست دارند نمرات خوب بگیرند. آنها همه کاپ کیک ها و چیزهای دیگر را دریافت می کنند.”

ایزابلا وایت، که یک کارشناس ارشد در Germantown High است، گفت که رشد سریع شهر برای این منطقه خوب است.

تصور اینکه چه اتفاقی قرار است بیفتد واقعاً هیجان‌انگیز است و من واقعاً امیدوارم چیزهای خانواده محور بیشتری وجود داشته باشد، به خصوص که مدرسه من دقیقاً آنجاست. این واقعا هیجان انگیز است،” او گفت.

بیش از 4000 نفر گلوکستات را خانه می‌دانند و موریسون گفت آنچه امروز می‌بینید باید تا دو تا سه سال دیگر بسیار متفاوت به نظر برسد.

[ad_2]

Leave a reply