گزینه های جدید WIC می سی سی پی در میان کمبود شیر خشک در دسترس است

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – والدین در سراسر می سی سی پی ممکن است هنوز کمبود شیر خشک را تجربه کنند. با این حال، کارشناسان مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی (UMMC) در جکسون گفتند که تلاش های ایالتی و ملی برای افزایش عرضه فرمول در حال انجام است.

دکتر گفت: “ما از داشتن یک رابطه کاری خوب با تامین کنندگانی که در همان ابتدا به ما هشدار دادند، خوشبختیم.” Mobolaji Famuyide، رئیس بخش پزشکی نوزادان در UMMC. بدیهی است که ما به عنوان ارائه دهندگان باید بسیار مدبر باشیم تا اطمینان حاصل کنیم که مواد مورد نیاز را برای نوزادانی که به آن نیاز دارند دریافت می کنیم. از سوی دیگر، در جامعه، داستان متفاوت بوده است.»

تولیدکنندگان برای پاسخگویی به تقاضا، تولید خود را افزایش داده یا فرمول‌هایی را از اروپا وارد می‌کنند و کارخانه Abbott Nutrition در استرجیس، میشیگان، قرار است در 4 ژوئن بازگشایی شود.

دولت فدرال از قانون تولید دفاعی برای تقویت تولید شیر خشک داخلی برای نوزادان استفاده کرد و از عملیات Fly Formula برای پرواز در تن شیر خشک از کشورهای دیگر استفاده شد.

در می سی سی پی و بسیاری از ایالت های دیگر، برنامه تغذیه مکمل ویژه برای زنان، نوزادان و کودکان، یا WIC، قوانینی را در مورد اینکه چه مارک های شیر خشک را می توان با مزایای WIC خریداری کرد، وضع کرده است.

رهبران وزارت بهداشت ایالت می سی سی پی (MSDH) گفتند که برنامه WIC می سی سی پی همچنان نگران کوتاه شدن آن است.

برنامه WIC محصولات شیر ​​خشک و اندازه بسته های اضافی را به لیست محصولات تایید شده اضافه کرده است. این محصولات از 31 می 2022 تا 31 آگوست 2022 در دسترس خواهند بود.

شرکت‌کنندگان WIC که نمی‌توانند فرمول پزشکی تجویز شده خود را در فروشگاه‌ها پیدا کنند، می‌توانند با کلینیک WIC خود تماس بگیرند تا به سرعت به یک فرمول جایگزین که در حال حاضر در دسترس است تغییر دهند. شرکت‌کنندگان همچنین می‌توانند محصولات فراخوان‌شده را مستقیماً برای بازپرداخت نقدی، اعتبار فروشگاه یا یک محصول مشابه به محل خرید بازگردانند.

برنامه WIC می سی سی پی ذخیره ای از شیر خشک نوزادان ندارد.

جیمشییا بالارد، مدیر مدیریت فروشندگان، گفت: «کمبود تولیدکنندگان در سراسر کشور به این معنی است که ما نیز با محدودیت هایی در توانایی خود برای سفارش فرمول پزشکی مواجه هستیم. این گزینه های جدید برای شرکت کنندگان WIC برای کمک به رفع نیازهای خانواده ها استفاده می شود.

کمبود شیر خشک برای نوزادان در اوایل سال جاری آغاز شد، زمانی که سازمان غذا و داروی ایالات متحده به خانواده ها در مورد فراخوان شیرخشک Abbott Nutrition تولید شده در Sturgis، میشیگان، از جمله Similac، Alimentum و EleCare هشدار داد.

این فراخوان با تحقیق در مورد آلودگی کرونوباکتر ساکازاکی آغاز شد. این می تواند برای نوزادان جدی یا کشنده باشد.

آکادمی اطفال آمریکا توصیه می کند که والدین فقط یک منبع 10 روزه تا دو هفته ای شیر خشک را برای جلوگیری از احتکار خریداری کنند. اگر فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های مورد علاقه شیرخشک بچه ندارند، به فروشگاه‌ها و داروخانه‌های دیگر نگاه کنید.

AAP به والدین هشدار می دهد که شیر خشک را کاهش دهند زیرا این امر می تواند منجر به کندی رشد، عدم تعادل تغذیه ای و الکترولیت ها و سایر بیماری های جدی شود. در شرایط شدید، عدم تعادل الکترولیت می تواند منجر به تشنج و مرگ شود.

نوزادان کمتر از یک سال نباید شیر گاو، شیر خشک کودکان نوپا یا جایگزین های شیر مانند شیر بادام یا شیر جو دو سر مصرف کنند. دستور العمل های فرمول خانگی خطرناک هستند و نباید امتحان شوند.

[ad_2]

Leave a reply