گزارش: کالبد شکافی نتوانست علت مرگ راشیم کارتر را مشخص کند

[ad_1]

شهرستان اسمیت، خانم. (WJTV) – مقامات اداره تحقیقات می سی سی پی (MBI) گفتند که معاینه انسان شناسی پزشکی قانونی راشیم کارتر توسط دفتر بازرسی پزشکی ایالت می سی سی پی در 2 فوریه 2023 تکمیل شد.

بیلی مارتین، دبیر مطبوعاتی اداره امنیت عمومی می سی سی پی (DPS)، گفت که صرفاً بر اساس وضعیت بقایای او، هیچ راهی وجود ندارد که دلیل مرگ به طور منطقی توسط دفتر بازرسی پزشکی مشخص شود.

کارتر، 25 ساله، در 2 اکتبر 2022 توسط خانواده اش ناپدید شد. بقایای اسکلت او در ملکی در شهرستان اسمیت در 2 نوامبر 2022 پیدا شد و برای بررسی به آزمایشگاه جنایی ایالت می سی سی پی منتقل شد.

خانواده کارتر بر این باورند که بازی ناپسند در آن دخیل بوده است. وکیل آنها، بن کرامپ، نامه ای به وزارت دادگستری ارسال کرد و از آنها خواست تا در این پرونده دخالت کنند.

MBI در نوامبر 2022 به درخواست اداره کلانتر شهرستان اسمیت به تحقیقات پیوست. مارتین گفت که ماموران به انجام مصاحبه‌ها کمک کردند، منطقه‌ای را که بقایای اجساد در آن پیدا شد را بررسی کردند و نکاتی را برای کمک به تعیین آخرین مکان شناخته شده کارتر بررسی کردند.

به گفته مارتین، آژانس و اداره کلانتری شهرستان اسمیت به بررسی مرگ کارتر ادامه خواهند داد.

هر کسی که اطلاعاتی در مورد پرونده دارد می تواند یک نکته را به mbitips@dps.ms.gov ارسال کند.

مارتین گفت: «دپارتمان امنیت عمومی می سی سی پی و اداره تحقیقات می سی سی پی نمی توانند اظهار نظر یا جزئیات بیشتری در مورد مرگ و ناپدید شدن آقای کارتر ارائه دهند، زیرا این تحقیقات در انتظار اداره کلانتر شهرستان اسمیت است.»

[ad_2]

Leave a reply