گزارش: می سی سی پی در 5 ایالت برتر با بیشترین مسمومیت کودکان قرار دارد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – یک گزارش هشدار دهنده جدید نشان می دهد که می سی سی پی یکی از پنج ایالت برتر از نظر تعداد مسمومیت های کودکان است.

19 تا 25 مارس، هفته ملی پیشگیری از سموم در سال 2023 است. بر اساس گزارش مرکز ملی داده های سم، می سی سی پی در میان ایالت هایی است که بیشترین مسمومیت های کودکان را دارد. چهل و نه درصد از این مسمومیت ها در کودکان زیر پنج سال اتفاق می افتد.

جنا دیویس، مدیر عامل مرکز کنترل سموم می سی سی پی، گفت که آنها تماس های زیادی در مورد مسمومیت کودکان دریافت می کنند.

«به طور کلی، ما شاهد حدود 17000 تماس در سال در مورد مسمومیت در می سی سی پی هستیم. حدود 60 درصد از این موارد تماس های خانگی است. اینها والدینی هستند که دارای فرزند یا تصادفی هستند. آنها وارد چیزی شدند که نباید می کردند، یا از آن سوء استفاده کردند. دیویس گفت: 61 درصد در سال تماس های خانگی و بقیه تماس های بیمارستانی است.

متخصصان سم می گویند باید داروها، محصولات پاک کننده و سایر وسایل خانه را در بسته یا دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

بسیار مهم است که از محیط اطراف خود آگاه باشید، حتی اگر هر روز در خانه هستید. ما اغلب به خانه خود به چشم یک کودک نگاه نمی کنیم، یک کودک بسیار کنجکاو. به نظر می رسد آنها سریعتر از همیشه به اطراف می خزند و به کاوش علاقه دارند. برایان سانسونی، معاون ارشد ارتباطات در موسسه نظافت آمریکا، می‌گوید مهم نیست که یک محصول یا شی چه رنگی باشد، می‌تواند برای آن کودک جذاب باشد.

یک مادر در مورد اقدامات پیشگیرانه دیگری که در خانه خود انجام می دهد صحبت کرد.

“به او بگو، “این را لمس نکن. این را نباید لمس کرد. این را مصرف نکنید. جبریا ایاله گفت فقط برای اینکه او از عواقب این اقدامات آگاه باشد.

برای اطلاعات بیشتر، با Poison Control به شماره 1-800-222-1222 تماس بگیرید.

[ad_2]

Leave a reply