گزارش فدراسیون ملی حیات وحش راه هایی را برای رفع مشکلات زیرساختی جکسون نشان می دهد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – یک گزارش جدید مسائلی را که جکسون را از طریق زیرساخت ها آزار می دهد نشان داد. این گزارش همچنین راه حل هایی ارائه کرد که می تواند مشکل را از طریق قانون سرمایه گذاری زیرساختی و شغل حل کند.

مردم در مورد بی‌عدالتی‌های زیرساختی در سراسر ایالات متحده صحبت می‌کنند، اما اکنون پس از انتشار گزارشی که فدراسیون ملی حیات وحش شامل شهر جکسون نیز می‌شود، تصویر واضح‌تری از مسائل و راه‌های رفع آن مشکلات داریم.

زمانی که شهردار در سراسر کشور با مردم تماس گرفت، به طوری که مردم تأثیراتی را که در جکسون اتفاق می‌افتد و همچنین چشم‌انداز حرکت رو به جلو را درک کردند. ما می‌دانستیم که باید بخشی از کمک و تبدیل آن به واقعیت باشیم. مصطفی سانتیاگو علی گفت.

این گزارش به تفکیک جمعیت، اطلاعات پیش‌زمینه در مورد چالش‌های پرداخت هزینه برای تعمیر و نگهداری زیرساخت‌ها، همراه با بحران آب و سیل ارائه می‌کند. علی گفت: این مسائل باید برای سطح ایالتی نیز حل شود.

علی گفت: «ما باید مطمئن شویم که مردم منابع و اختیارات لازم برای انجام امور را دارند، زیرا اغلب این فقط یک شهردار نیست، بلکه خانه‌های دولتی و تصمیماتی است که آنها می‌گیرند.

نماینده ایالت دی کیتر استمپ (منطقه 66 دی) گفت که همه در هر سطحی باید با هم کار کنند، و او موافقت کرد که موارد ذکر شده در گزارش مفید خواهد بود.

او اظهار داشت: «این توصیه‌ها برای مردمی که در اینجا زندگی می‌کنند و مردمی که در اینجا به عنوان یک شهر، شهرستان و ایالت حکومت می‌کنند کلید خواهد بود تا شهر و شهرستان را به جلو ببرند.»

استمپس گفت که متعهد است برای شهر و شهرستان بجنگد و علی گفت وقتی نهادهای حاکم و راه حل ها گرد هم آیند، تغییر اتفاق خواهد افتاد.

11-شهرها-گزارش_4-15-22دانلود

[ad_2]

Leave a reply