گزارش: با افزایش رسوایی رفاهی، برت فاور وکیل سابق ترامپ را استخدام می کند

[ad_1]

آکسیوس اولین بار در روز دوشنبه گزارش داد، برت فاور، اسطوره NFL، که به یک چهره اصلی در پوشش مداوم رسوایی رفاهی می سی سی پی تبدیل شده است، اریک هرشمان، وکیل سابق کاخ سفید ترامپ را به عنوان مشاور اصلی خود استخدام کرده است.

فاور یکی از سوژه‌های می‌سی‌سی‌پی امروز و گزارش‌های ملی در سال جاری به دلیل الهام‌بخش بودن حداقل 8 میلیون دلار از هزینه‌های نادرست رفاهی بوده است. در هفته‌های اخیر، چندین اسپانسر ظاهراً از تالار مشاهیر و بومی می‌سی‌سیپی فاصله گرفته‌اند.

پیام‌های متنی که اولین بار توسط می‌سی‌سی‌پی امروز گزارش شد نشان می‌دهد که فاور به طور منظم و مستقیم با مقامات رفاه در مورد استفاده از پول کمک مالی فدرال برای ساخت یک استادیوم والیبال در دانشگاه می‌سی‌سی‌پی جنوبی، مادرش و جایی که دخترش والیبال بازی می‌کرد، در ارتباط بود.

تحقیقات می‌سی‌سی‌پی امروز در اوایل سال جاری همچنین نشان داد که چگونه فاور و شریک تجاری او در یک شرکت نوپا داروسازی سهام را به فرماندار سابق پیشنهاد دادند. فیل برایانت در ازای کمک فرماندار برای پیشرفت شرکت. این سرمایه گذاری همچنین بیش از 2 میلیون دلار به عنوان صندوق رفاه دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: “تو گردنت را به خاطر من گیر کردی”: برت فاور از شهرت و لطف استفاده کرد تا دلارهای رفاهی را جذب کند

در حالی که او به جرمی متهم نشده است، فاور با اتهامات مدنی در یک دعوی حقوقی در حال انجام است که دولت علیه چندین نفر و شرکت هایی که بودجه رفاهی دریافت کرده اند، مطرح می کند. او 1.1 میلیون دلاری را که شخصاً از یک سازمان غیرانتفاعی با بودجه رفاهی تحت یک قرارداد تبلیغاتی دریافت کرده بود، به ایالت بازپرداخت کرد، که ظاهراً شامل سخنرانی هایی بود که او هرگز در آن شرکت نکرده بود.

می سی سی پی تودی اولین بار ماه گذشته گزارش داد که به نظر می رسد فاور و سازمان غیرانتفاعی به ترتیب تبلیغاتی را به عنوان راهی برای انتقال سرمایه بیشتر به پروژه والیبال USM وارد کرده اند.

هرشمان به آکسیوس گفت: «من فقط پس از انجام بررسی مستقل و متقاعد شدنم به اینکه او هیچ اشتباهی انجام نداده، پذیرفتم که نماینده برت فاور باشم. برت مشتاقانه سعی کرد به دانشگاه خود، یک دانشگاه دولتی، که به کمک او نیاز داشت و می‌خواست، کمک کند.

هرشمن ادامه داد: برای روشن بودن، برت هیچ تصوری نداشت که از بودجه رفاهی استفاده می شود یا اینکه دیگران در رفتار غیرقانونی دست داشته اند.

برای خواندن کامل اسکوپ از Axios اینجا را کلیک کنید.

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply