گروه 700 هزار دلار برای مرکز کاهش جرم و جنایت در جکسون می خواهد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – سازمان دهندگان محلی برای ایجاد یک مرکز جدید در جکسون تلاش می کنند که بر کاهش جرم و جنایت در شهر تمرکز کند.

نهاد وکالت مردم پیشتاز این طرح است. رهبران آنچه را که امیدوارند در تابستان امسال ببینند به اشتراک گذاشتند.

در حالی که توصیف خشونت به عنوان یک “بیماری” است که جامعه را مبتلا می کند، بروک فلوید افزود که مدتی است که جکسون را آزار می دهد و گفت که در حال افزایش است.

فلوید از مؤسسه حمایت از مردم گفت: “این چیزی نیست که بانداژ آن را برطرف کند. ما در حال بررسی علل اصلی هستیم. یک چیز در کمپین اجتماعی ما این است که بودجه ای برای جوامع داشته باشیم تا بتوانند برنامه ریزی را اجرا کنند.”

این سازمان پیشنهاد کرد که شورای شهر 700000 دلار از بودجه طرح نجات آمریکا را طی دو سال آینده برای تأمین بودجه یک مرکز جدید پیشگیری از خشونت کنار بگذارد.

“نوع بودجه ای که ما از شهر می خواهیم برای ما نیست، برای جامعه است. برای این است که این سازمان ها بتوانند گسترش پیدا کنند. شاید محله ای که برنامه را ندارد بتواند بودجه ایجاد کند. فلوید گفت.

آرون بنکس، عضو شورای بخش 6 گفت قبل از تایید بودجه برای مرکز، باید داده های بیشتری ارائه شود.

“ما باید داده ها را ببینیم. باید ببینیم که چگونه این کار در جکسون موثر خواهد بود. من همه آن را دوست دارم، اما در پایان روز، فکر می کنم بسیار مهم است که مطمئن شویم تلاش های جامعه را به کار می گیریم. “بانکز گفت: تمام راه.

نمایندگان گفتند که در صورت تایید، بخشی از بودجه مرکز صرف گروه های محله ای می شود که در زمینه وقفه در خشونت فعالیت می کنند. کار در مرکز کمک می کند تا بخشی از بار اداره پلیس جکسون برداشته شود.

فلوید گفت: “ما نمی گوییم که می دانیم این تنها برنامه ای است که کار می کند. ما می گوییم برنامه های زیادی وجود دارد که مانند این کار می کنند. ما آنها را اینجا می خواهیم و تعداد بیشتری از آنها را می خواهیم.”

با در پیش بودن ماه های تابستان، فشار برای یافتن راه حل افزایش می یابد.

[ad_2]

Leave a reply