گروه موسیقی تایید کرد که کریستین مک وی از فلیت وود مک در ۷۹ سالگی درگذشت

[ad_1]

(NEXSTAR) – کریستین مک‌وی، نوازنده بریتانیایی، خواننده و نوازنده کیبورد گروه راک فلیت‌وود مک، در سن 79 سالگی درگذشت.

روز چهارشنبه مرگ مک وی توسط گروه تایید شد. بی‌بی‌سی نیوز گزارش می‌دهد که خانواده مک‌وی نیز تایید کرده‌اند که او “در بیمارستانی در کنار خانواده‌اش در آرامش درگذشت.”

Fleetwood Mac در بیانیه ای نوشت:

“هیچ کلمه ای برای توصیف غم و اندوه ما از درگذشت کریستین مک وای وجود ندارد. او واقعاً بی نظیر، خاص و با استعداد فوق العاده بود. او بهترین نوازنده ای بود که هر کسی می توانست در گروه خود داشته باشد و بهترین دوستی بود که هر کسی می توانست. ما خیلی خوش شانس بودیم که با او زندگی می کردیم. ما به تنهایی و با هم، کریستین را عمیقا گرامی می داشتیم و از خاطرات شگفت انگیزی که داریم سپاسگزاریم. او بسیار دلتنگ خواهد شد.”

فلیت وود مک

یکی از منحصربه‌فردترین امضاهای فلیت‌وود مک، خوانندگی مشترک در میان برخی از اعضای آن است – علاوه بر مک‌وی، اعضای استیوی نیکس و لیندسی باکینگهام نیز در پشت میکروفون خدمت می‌کردند. مک وای صداپیشگی و به نگارش بسیاری از بزرگ‌ترین آهنگ‌های فلیت‌وود، از جمله «Everywhere»، «Say You Love Me» و «You Make Loving Fun» را بر عهده داشت.

در حالی که اعضای گروه در طول سال‌ها تغییر کرده است، شاید برجسته‌ترین ترکیب آن شامل McVie و همسر آن زمان جان مک‌وی در طول ضبط و تور برای آلبوم نمادین “Rumours” در سال 1977 بود.

این آلبوم – که حاوی برخی از آهنگ های فوق العاده گروه است – برای مبارزاتی که مک وی و هم گروهانش در طول ضبط با آن روبرو شدند، افسانه ای است. مک ویز در دوران «شایعات» طلاق گرفت، در حالی که نیکس و باکینگهام نیز در همان زمان به رابطه خود پایان دادند.

“Rumours” یکی از آهنگ های امضای مک وی به نام “Songbird” را به نمایش گذاشت. او که صرفا توسط مک وای نوشته شده بود، اغلب این آهنگ را به تنهایی در پایان کنسرت های فلیت وود مک می خواند.

در اوایل سال جاری، نیکس با علاقه از مک وای به نیویورکر صحبت کرد و گفت: “او بلافاصله بهترین دوست من شد… ما در همان ابتدا پیمان بسته بودیم که هرگز مورد بی احترامی همه موزیسین های مرد قرار نگیریم. در جامعه. و ما واقعاً به آن پایبند بودیم.”

مک وی چندین آلبوم انفرادی در طول زندگی حرفه ای خود منتشر کرد، از جمله “کریستین پرفکت” در سال 1970 و “کریستین مک وی” در سال 1984.

به عنوان بخشی از Fleetwood Mac، McVie در سال 1999 وارد تالار مشاهیر راک اند رول شد.

این یک داستان در حال توسعه است.

[ad_2]

Leave a reply