گروه منابع سلامت روان را در گرو پارک ارائه می دهد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – یک سازمان محلی در تلاش است تا منابع بهداشت روان را به درهای جکسونی ها برساند.

فی پی از می سی سی پی میزبان یک نمایشگاه منابع اجتماعی در گرو پارک بود که هدف آن کمک به افرادی است که از بیماری روانی رنج می برند. این سازمان در تلاش است تا ننگ و آسیبی را که نسل‌ها به نسل‌ها منتقل می‌شود، بشکند.

سخنرانان این رویداد شامل رهبران جامعه، متخصصان بهداشت روان و شهردار جکسون، چوکوه آنتار لومومبا بودند. او گفت که شهر در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک دفتر سلامت روان است که به آن نیازهای خاص جکسونی ها رسیدگی می کند.

“عدم مراقبت از سلامت روانی خود. ما شروع به دیدن دانه های غفلت از سلامت روانی خود کرده ایم. درست مانند سرطان، در حال رشد و متاستاز است. ما نتیجه آن را دریافت می کنیم. ما آنچه را که در اختیار داریم به دست می آوریم. شهرها امروز. ما باید جلوی این کار را بگیریم و ببینیم هیچ کس قرار نیست ما را نجات دهد. ما باید خودمان را نجات دهیم “، رئیس فی پی می سی سی پی و سازمان دهنده رویداد، ویلیام گستر گفت.

“بدون سلامت روانی ما، بودن در آن شرایط، بر هر کاری که انجام می‌دهیم تاثیر می‌گذارد. خوردن، خواب، فکر کردن و انتخاب‌هایی که انجام می‌دهیم. باید صحبت در مورد سلامت روانی را شروع کنیم. درست مانند ارزیابی‌های فیزیکی، ارزیابی‌های سلامت روانی را انجام می‌دهیم. کریستین ویلیامز، بنیانگذار نمونه، گفت.

سازمان‌دهنده رویداد گفت که میزبانی این رویداد در پارک گروو به دلیل موقعیت مکانی جامعه مهم است. آنها می خواستند منابع را درست به درب خانه های مردم برسانند.

[ad_2]

Leave a reply