گرفتگی خط فاضلاب باعث ایجاد مشکلاتی در بیمارستان گرین وود می شود

[ad_1]

گرینوود، خانم (AP) – گرفتگی خط فاضلاب مشکلاتی را برای بیمارستان می سی سی پی که قبلاً با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کرد، تشدید کرده است.

گرفتگی در بیمارستان گرین‌وود لفلور تا روز سه‌شنبه برطرف شد، اما بیمارستان برای دومین روز متوالی عمدتاً خالی ماند زیرا کارگران برای اطمینان از پاک بودن ساختمان از گازهای بالقوه مضر بررسی می‌کردند.

مدیر عامل موقت بیمارستان، گری مارچند، گفت که کارمندان بوی بدی را از روز جمعه استشمام کردند و بیمارستان قبل از اینکه وضعیت دوشنبه به بحران برسد، سعی کرد آن را ردیابی کند.

بیمارستان به جز اورژانس روز دوشنبه همه را تعطیل کرد. این عمل جراحی ها و اقدامات سرپایی برنامه ریزی شده توسط کلینیک ها در مرکز 208 تختخوابی را لغو کرد.

حدود 20 بیمار، از جمله برخی در مراقبت های ویژه، با آمبولانس به مراکز پزشکی در جکسون، گرانادا، ایندیانولا، گرینویل، کلیولند، کلمبوس و آکسفورد در می سی سی پی و پاین بلوف، آرکانزاس منتقل شدند.

ادی پین، سرپرست بخش تصفیه فاضلاب گرین‌وود، گفت که گرفتگی ناشی از تجمع چربی و پارچه‌هایی است که در لوله‌های بیمارستان ریخته شده بود.

قبل از اینکه بیمارستان بتواند دوباره باز شود، باید توسط وزارت بهداشت ایالت می سی سی پی پاکسازی شود.

از دست دادن درآمد بیماران از تعطیلی می‌تواند مشکلات مالی بیمارستان را تشدید کند، بیمارستانی که به دنبال پیشنهاد اجاره طولانی‌مدت است، زیرا نقدینگی برای فعالیت در حال اتمام است. برای 10 ماه اول این سال مالی، بیمارستان 12.7 میلیون دلار ضرر کرده است، حتی پس از استفاده از 9.2 میلیون دلار کمک های مالی عمدتا فدرال برای کمک به ویروس کرونا.

[ad_2]

Leave a reply