گردش والدین در موزه حقوق مدنی می سی سی پی

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – گروهی از اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌های غمگین که فرزندانشان را در اثر خشونت از دست داده‌اند، آخر این هفته از جکسون دیدن می‌کنند.

این گروه در مورد تنش های نژادی از گذشته و حال در موزه حقوق مدنی می سی سی پی مطلع شدند. این بخشی از تور “بازتاب و آشتی: سفر به جنوب ایالات متحده” حلقه والدین است. هدف از این برنامه کمک به این گروه است که در مورد موقعیت های دشوار و سختی های کسانی که در ایالات متحده هستند بیاموزند و به آمریکایی ها در مورد خطرات درگیری کنونی اسرائیل و فلسطین بیاموزند.

حلقه والدین امیدوار است با آمریکایی هایی که از شکاف های نژادی، خشونت و مسائل محلی مانند بحران آب جکسون رنج می برند، ملاقات کند. آنهایی که در سازمان بودند گفتند مهم است که احساس وحدت و صلح پیدا کنیم.

وی افزود: “این دوباره مسئله طرفداری است که به هر حال هرگز جواب نمی دهد. اگر ما باید بر پایان اشغال فشار بیاوریم، زیرا من فکر می کنم که اشغال نه تنها به طرز شیطانی ظالمانه ای برای فلسطینی هایی است که آزادی ندارند. نهضت که یک حق اولیه بشری است، همچنین تارهای اخلاقی اسرائیل را خراب می کند، بنابراین، بسیار غم انگیز است. من اسرائیل را دوست دارم. این کشور من است. می خواهم با همسایه ای که به همان اندازه آزاد هستم، در صلح زندگی کنیم. رابی داملین، مدیر روابط بین الملل با حلقه والدین گفت.

گروه داستان های خود را یکشنبه عصر در معبد بث اسرائیل در جاده قدیمی کانتون از ساعت 7:00 بعد از ظهر به اشتراک خواهند گذاشت.

[ad_2]

0 comments to گردش والدین در موزه حقوق مدنی می سی سی پی

Leave a reply