گان، هوسمن در مورد تحولات بزرگ از جلسه 2023 صحبت می کنند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – جلسه قانونگذاری 2023 به پایان رسید.

ستوان فرماندار دلبرت هوسمن (R-Miss) و رئیس مجلس نمایندگان، Philip Gunn (R-Miss) ارزیابی های خود را از جلسه ارائه کردند.

به گفته هوسمن، چهار سال گذشته بهترین سالی بوده است که قانونگذار می سی سی پی داشته است. او به بسیاری از لوایح تصویب شده در سال جاری اشاره کرد، از جمله سرمایه گذاری 620 میلیون دلاری در جاده ها و پل ها، 100 میلیون دلار دیگر در بودجه عمومی برای مدارس می سی سی پی و برنامه کمک هزینه برای بیمارستان های روستایی.

هوسمن همچنین در مورد لایحه بحث برانگیز مجلس نمایندگان 1020 و اینکه چقدر بحث های شدید آنچه را که در این جلسه انجام شد مبهم کرده است، اظهار داشت.

«با این وجود، این پیامی بود که ارسال شد، یا با این حال، ما در این مورد بحث و جدل داشتیم. این موقتی است زیرا آنها برای همیشه بودجه نمی گیرند. این یک دادگاه شهرستانی برای همیشه نیست. ما این کار را انجام نداده‌ایم، بنابراین فکر می‌کنیم که با طی کردن این روند که سرهای سردتر همه غالب می‌شوند و به یادآوری کارهای بزرگی که اینجا در این جلسه قانونگذاری انجام داده‌ایم، برمی‌گردیم، فکر می‌کنم آنها دوباره با هم خواهند آمد. این افراد قبل از جمعه گذشته با هم دوست بودند و بعد از جمعه گذشته با هم دوست خواهند شد.

گان به دستاوردهای مجلس، به ویژه لوایحی که پس از تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده برای لغو رو علیه وید، از کمیته زندگی بیرون آمد، اشاره کرد.

رئیس مجلس برای انتخاب مجدد نامزد نخواهد شد. او گفت که برجسته ترین دستاورد دوران تصدی خود تصویب لایحه ای بود که در نهایت Roe v. Wade را لغو کرد.

من نمی دانم که آیا چیز بزرگتری وجود دارد یا خیر و من این را به اعضایم گفته ام. نمی‌دانم آیا کاری بزرگ‌تر از تصویب لایحه‌ای که رو علیه وید را در زندگی سیاسی خود انجام خواهند داد یا نه. با این لایحه،” گان گفت.

رئیس مجلس گفت که احتمال نامزدی مجدد برای مناصب دولتی را رد نکرده است.

[ad_2]

Leave a reply