کودک 8 ساله هنگام بازی با اسلحه پدرش در اتاق متل به طور تصادفی به کودک یک ساله شلیک کرد و او را کشت.

[ad_1]

شهرستان اسکامبیا، فلوریدا (WKRG) – مردی از پنساکولا، فلوریدا، روز یکشنبه پس از اینکه نمایندگان گفتند سهل انگاری او منجر به مرگ یک دختر بچه 1 ساله شد، دستگیر شد.

چیپ سیمونز، کلانتر شهرستان اسکامبیا می‌گوید رودریک راندال، 45 ساله، اسلحه‌ای را بدون امنیت در اطراف پسر 8 ساله‌اش رها کرد، پسری که آن را برداشت و با آن بازی کرد قبل از تیراندازی و کشتن یک دختر 1 ساله و زخمی کردن یک دختر 2 ساله. پیردختر.

سیمونز در یک کنفرانس مطبوعاتی صبح دوشنبه گفت که تیراندازی تصادفی در متل شیر در پنساکولا در اوایل صبح یکشنبه رخ داد. بچه ها با دوست دختر رندال که در زمان تیراندازی خواب بود تنها ماندند.

رودریک راندال از پنساکولا پس از کشته شدن یک کودک 1 ساله در تیراندازی آخر هفته متهم شد. (دفتر کلانتری شهرستان اسکامبیا)

به گفته پلیس تنها یک گلوله شلیک شده است. به گفته سیمونز، این کودک 1 ساله را طی کرد و او را کشت و سپس به کودک 2 ساله برخورد کرد. کودک 2 ساله دیگری که در اتاق بود آسیبی ندید.

سیمونز گفت که رندال، مجرمی که 14 بار محکوم شده بود، اسلحه گرم را در “ظاهراً در جایی که فکر می کرد یک غلاف امن بود” گذاشت.

گزارش شده است که رندال به متل بازگشت، پس از گرفتن اسلحه و مواد مخدر آنجا را ترک کرد و سپس در نهایت بازگشت.

راندال به سهل انگاری، دستکاری در شواهد، داشتن سلاح گرم توسط مجرم و عدم نگهداری ایمن اسلحه متهم شده است.

سیمونز گفت: “ما به این والدین نیاز داریم که قدم بگذارند و کار بهتری انجام دهند زیرا تصمیماتی که آنها می توانند بگیرند می تواند به قیمت جان گرانبهاترین منابع ما باشد – این فرزندان ما هستند.”

رندال عصر یکشنبه با یک وثیقه 41000 دلاری از زندان شهرستان اسکامبیا آزاد شد.

[ad_2]

Leave a reply