کنگره تمدید وعده غذایی رایگان دانشجویان تا تابستان را تصویب کرد

[ad_1]

کنگره روز جمعه لایحه‌ای را تصویب کرد که هدف آن حفظ توزیع گسترده و همه‌گیر وعده‌های غذایی رایگان برای همه دانش‌آموزان در تابستان امسال است.

تصویب نهایی قانون Keep Kids Fed در مجلس ایالات متحده کمتر از یک هفته قبل از انقضای قوانین مربوط به برنامه های تغذیه کودکان در 30 ژوئن انجام شد.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، از دموکرات‌ها، گفت: «اقدام امروز ما از یک صخره خطرناک گرسنگی جلوگیری می‌کند: تضمین وعده‌های غذایی رایگان جهانی برای همه کودکان در طول تابستان، در حالی که به مدارس کمک می‌کنیم تا مشکلات زنجیره تأمین و افزایش هزینه‌ها را برای سال تحصیلی آینده حفظ کنند». بیانیه.

این لایحه اکنون برای امضای جو بایدن به رئیس جمهور این کشور می رود.

این قانون قصد دارد قوانینی را که بلافاصله پس از ایجاد اختلال در مدارس کووید-19 در سراسر کشور تصویب شد، گسترش دهد تا سایت‌های توزیع وعده‌های غذایی تابستانی بتوانند در هر جامعه‌ای که نیاز داشته باشد، به جای جایی که تمرکز بالایی از کودکان کم‌درآمد وجود دارد، فعالیت کنند. برای رفتن به وعده های غذایی

قوانینی که به همه دانش‌آموزان اجازه می‌دهد بدون در نظر گرفتن سطح درآمد خانواده، غذای رایگان در مدرسه دریافت کنند، هنوز قبل از سال تحصیلی آینده منقضی می‌شوند.

توافق دو حزبی که این هفته در مجلس سنا به دست آمد، به کودکانی که واجد شرایط ناهار با قیمت کاهش یافته هستند، اجازه می داد در سال تحصیلی آینده به طور رایگان غذا بخورند، اما این ماده از توافق نهایی حذف شد.

“من ناامید هستم که مجبور شدیم این تغییر را ایجاد کنیم. دبی استابنو، سناتور دموکرات ایالات متحده، از میشیگان، رئیس کمیته کشاورزی، تغذیه و جنگلداری مجلس سنای ایالات متحده، گفت: “اما بدون این لایحه، ما اصلاً حمایتی از کودکان نخواهیم داشت.”

مدافعان می گویند که این اقدام در کنگره برای خانواده ها تسکین می دهد، اما آنها از اینکه بچه های ناهار با قیمت پایین غذای رایگان دریافت نمی کنند در حالی که خانواده ها با افزایش قیمت غذا و بنزین دست و پنجه نرم می کنند، ناامید هستند. آنها همچنین می گویند در تابستان امسال سایت های غذاخوری کمتری وجود خواهد داشت زیرا زمان بندی دیرهنگام این قانون وجود دارد.

“همه چیز بالا می رود، غذا، گاز، مسکن. خانواده هایی که در این دسته هستند اغلب پول کمی به دست می آورند به طوری که نمی توانند از برنامه های مختلف کمک بگیرند، اکنون وعده های غذایی مدرسه، اما آنها به اندازه کافی درآمد ندارند. لیزا دیویس، معاون ارشد کمپین Share Our Strength’s No Kid Hungry، گفت: آنها می توانند نیازهای اولیه را پوشش دهند، بنابراین ما آن خانواده ها را در موقعیت بدی قرار می دهیم.

[ad_2]

Leave a reply