کمیسیون بیمه می گوید که Blue Cross، وضوح UMMC با سرعت حلزون حرکت می کند

[ad_1]

حل و فصل مناقشه بین بزرگترین شرکت بیمه ای ایالتی و بیمارستان به کندی آغاز شده است.

مایک چانی، کمیسر بیمه، گفت که میانجیگری بین صلیب آبی و سپر آبی می سی سی پی و مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی فرار کرده است، اما تاکنون با “سرعت حلزونی” حرکت می کند.

وی گفت: «زمینه‌های مقدماتی فراهم شده است. “… من انتظار دارم تا دوشنبه هفته آینده، به بخار کامل برسد.”

در حالی که چانی صلاحیت ندارد دو طرف را مجبور به توافق کند، او بیانیه‌ای را بیان کرد: «من این اختیار را دارم که آنها را وادار به میانجی‌گری کنم. اگر هر یک از طرفین سعی در جلوگیری از میانجیگری یا ممانعت از آن داشته باشد، خطر آسیب رساندن به مرکز پزشکی دانشگاه (می سی سی پی) احتمالاً غیرقابل تعمیر را تهدید می کند. و آنها در معرض خطر آسیب رساندن به بیمه سلامت هستند.

مارک رولف، مدیر اجرایی ارتباطات و بازاریابی در UMMC، به می سی سی پی امروز گفت که میانجیگری واقعی هفته آینده آغاز خواهد شد.

مقامات صلیب آبی گفتند که نمی توانند در مورد میانجیگری اظهار نظر کنند زیرا محرمانه است.

فرانک دانگان برای یک پرتره در نزدیکی مخزن بارنت در ریدلند، خانم، سه شنبه، 10 مه 2022 ژست می گیرد.

این در حالی است که بیماران همچنان در کمین هستند. فرانک دانگان از مدیسون در لیست پیوند کبد در UMMC قرار دارد. اما از آنجایی که بیمارستان با بیمه‌گر او خارج از شبکه است، او در لیست علامت‌گذاری شده است که “غیرفعال” است.

در اواسط ماه مه، Chaney از Blue Cross & Blue Shield می سی سی پی و مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی خواست تا تخمین هزینه ای را برای هزینه پیوند کبد در زمانی که بیمارستان با بیمه گر او خارج از شبکه است، ارائه دهند.

علیرغم اینکه شرکت بیمه به او دستور داده بود که از ایالت خارج شود و در برنامه پیوند دیگری ثبت نام کند. دانگان گفت که از پزشکش خواسته تا او را به یکی از آن برنامه های پیوند خارج از ایالت ارجاع دهد، اما این برنامه هرگز پاسخ نداد.

دانگان می خواهد در UMMC بماند، جایی که سال ها با پزشکانش رابطه دارد. او می‌خواست بداند که ماندن در آنجا و انجام عمل چه هزینه‌ای برای او دارد – اما او شانسی نداشت که هیچ شماره‌ای از UMMC یا بلو کراس دریافت کند.

پس از ارسال نامه چانی، UMMC تخمین هزینه جراحی را به دانگان و چنی ارائه کرد و نمایندگان بلو کراس مبلغی را در اختیار چنی قرار دادند. هر دو از دانگان خواستند که اعداد را محرمانه نگه دارد، او گفت، اما او باید مبلغ قابل توجهی را برای جبران تفاوت در آنچه شرکت بیمه حاضر به پرداخت است و هزینه های UMMC پرداخت می کرد.

دانگان گفت که گفتگوهای بیشتری بین آن دو صورت گرفت، اما او هرگز چیزی کتبی دریافت نکرد. او همچنین نتوانسته است تخمینی از هزینه داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی پس از جراحی را بدست آورد.

دو هفته پس از ارتباط بلو کراس و UMMC، او با مشکلات پزشکی بیشتری درگیر است.

زانوهای دانگان قفل شد و شروع به ورم کرد. او نمی توانست راه برود و همین باعث شد به اورژانس رفت و بعداً استروئید تزریق کرد. اکنون، او در تلاش است تا بفهمد که آیا قبل از اینکه بتواند پیوند انجام دهد، به جراحی نیاز دارد یا خیر.

او همچنین دریافت که دوباره به بیماری مری مبتلا است که مستقیماً به دلیل بیماری کبدی او ایجاد شده است. شرایط نیاز به یک روش دارد.

او از اینکه مجبور است برای مشکلاتش به یک ارائه دهنده خارج از UMMC مراجعه کند، ناامید است.

او گفت: «این کار را سخت‌تر می‌کند، برنامه‌ریزی و همگام شدن با قرار ملاقات‌های مراقبت‌های بهداشتی را برای من پیچیده‌تر می‌کند. “من مطمئن هستم که آنها بهترین کار را برای برقراری ارتباط انجام می دهند، اما این دو سیستم متفاوت است.”

دفتر Chaney همچنان به شنیدن سوالاتی از اهالی می سی سی پی در مورد اختلاف – از جمله کسانی که مراقبت هایی را که فقط در UMMC می توان یافت می کنند – و معنای آن برای مراقبت های پزشکی آنها می شنود.

چانی گفت که تلاش می کند تا با افراد مورد به مورد کار کند، به ویژه آنهایی که از کودکان می سی سی پی استفاده می کنند یا در لیست پیوند اعضا هستند.

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply