کمیسر DPS معتقد است که قانون جنایت جکسون کمک خواهد کرد

[ad_1]

سیل، خانم. (WJTV) – افتتاحیه اجلاس ایمنی عمومی می سی سی پی روز دوشنبه در فلودوود برگزار شد.

این اجلاس سه روزه از مقامات مجری قانون از سراسر ایالت دعوت می کند تا ایده هایی در مورد چگونگی ایجاد یک می سی سی پی ایمن تر به اشتراک بگذارند.

اداره امنیت عمومی ایالت می سی سی پی گفت: “یکی از کارهایی که می دانستم هرگز انجام نمی دهیم این بود که همه افسران ایمنی عمومی را در یک اتاق قرار دهیم تا از افراد مختلف بشنوند که چگونه می توانند رهبری را بهبود بخشند، چگونه می توانند روحیه خود را بهبود بخشند.” (DPS) کمیسر شان تیندال.

امنیت عمومی در جلسه قانونگذاری سال 2023، با لایحه جنجالی مجلس نمایندگان 1020 در کانون داغ ترین بحث های سال قرار داشت. Tindell معتقد است این لایحه که توسط فرماندار تیت ریوز (R-Miss.) به قانون تبدیل شد، تأثیر مثبتی بر امنیت عمومی در سراسر جکسون خواهد داشت.

“من فکر می کنم این یک ضرب کننده نیرو است. وقتی به آنچه واقعاً 1020 انجام داد نگاه می کنیم، تا آنجا که تعداد پلیس کنگره در حوزه قضایی را افزایش داد، تلاش قانونگذار برای تلاش برای کمک به جکسون بود. ما احساس می کنیم خوب است اگر بتوانیم سیاست را از امنیت عمومی خارج کنیم، وضعیت جوامع ما بسیار بهتر خواهد بود.”

بسیاری از قانونگذاران و ساکنان جکسون به دلیل نگرانی در مورد شفافیت پلیس کنگره و تأثیری که می تواند بر جمعیت اکثریت سیاه پوست جکسون داشته باشد، با این لایحه مخالف هستند.

“ما تلاش خواهیم کرد تا نقش خود را برای اینکه بیشتر یک سازمان مجری قانون مبتنی بر جامعه باشیم، ایفا کنیم.” من و رئیس لوکی به بسیاری از تالارهای شهر رفتم و نگرانی های آنها را شنیدیم و سعی کردیم به آنها رسیدگی کنیم. ما چیزهایی مانند یک افسر روابط عمومی که تلاش می کند وارد جامعه شود و کار کند، وارد کردیم. و در حالی که برخی وجود دارند که ممکن است از اجرای اضافه شده قدردانی نکنند، من از بسیاری دیگر می شنوم که واقعاً این کار را می کنند.

لایحه 1020 مجلس سنا، لایحه 2343 مجلس سنا نیز به قانون تبدیل شد و یک جلسه منظم را برای رسیدگی به نگرانی های عمومی الزامی می کند.

تیندل گفت: «فکر می‌کنم این فرصت خوبی است تا توضیح دهیم که با جرم و جنایت در شهر کجا هستیم، اما همچنین فرصتی است برای توضیح اینکه کجا هستیم و نیروها و کارهایی را که می‌خواهیم برای بهبود امنیت عمومی در جامعه انجام دهیم، بپیوندیم». .

این لایحه خواستار برگزاری هر جلسه توسط رئیس پلیس کاپیتول است و اولین جلسه باید تا 15 اکتبر 2023 برگزار شود.

[ad_2]

Leave a reply