کمک های فدرال به دو شهرستان می سی سی پی که از طوفان آسیب دیده اند، تعمیم داده شده است

[ad_1]

پرل، خانم (WJTV) – آژانس مدیریت اضطراری می سی سی پی (MEMA) اعلام کرد که در پی گردباد 24 مارس، کمک های فردی FEMA به ساکنان شهرستان های مونتگومری و پانولا تعمیم داده شده است.

کمک برای ساکنان شهرستان های کارول، هامفریز و شارکی در دسترس است. ساکنان می توانند با تماس با شماره 800-621-3362 یا مراجعه به سایت disasterassistance.gov برای کمک ثبت نام کنند.

مراکز ثبت نام سیار FEMA برای کمک به ساکنان باز بود.

تیم‌های FEMA Dister Survivor Assistance (DSA) خانه به خانه می‌روند تا در برنامه‌های FEMA به ساکنان کمک کنند. اکیداً به ساکنان توصیه می شود که اطلاعات شخصی خود را در اختیار کسی قرار ندهند، مگر اینکه لباس FEMA به تن داشته باشند و نشان ID عکس دار فدرال خود را داشته باشند.

ساکنان شهرستان های مونتگومری و پانولا اکنون می توانند برای وام های فیزیکی و مالی از اداره تجارت کوچک ایالات متحده (SBA) درخواست دهند. ساکنان شهرستان های کارول، هامفریز و شارکی نیز واجد شرایط هستند. ساکنان می توانند در وب سایت SBA تحت اعلامیه شماره 17836 درخواست دهند. ساکنان همچنین می توانند با شماره 800-659-2955 تماس بگیرند.

SBA یک مرکز وام قابل حمل در دبیرستان دلتای جنوبی در خیابان پارک وی 303 در رولینگ فورک افتتاح کرده است. دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر باز خواهد بود.

کسانی که به دلیل گردبادهای اخیر بیکار هستند می توانند از طریق دپارتمان امنیت شغلی می سی سی پی (MDES) به صورت آنلاین یا با شماره تلفن 9428-493-601 برای کمک بیمه بیکاری درخواست دهند. ساکنان همچنین می‌توانند شخصاً در هر مرکز شغلی WIN، در خیابان هیدن جنوبی 107 در بلزونی یا 272 آکادمی درایو در رولینگ فورک درخواست دهند.

شهرستان های برنامه کمک تغذیه تکمیلی (SNAP) در شهرستان های هلمز، مونتگومری، شارکی، هامفریس، کارول و مونرو که به دلیل گردباد دچار از دست رفتن غذا شده اند، تا دوشنبه، 24 آوریل فرصت دارند تا درخواست کمک جایگزین کنند. خانواده‌های اسنپ در سایر شهرستان‌های متاثر از طوفان‌های آخر هفته ده روز فرصت دارند تا برای جایگزینی اسنپ درخواست دهند. متقاضیان باید مدارک قطعی برق بیش از چهار ساعت را داشته باشند.

ساکنان باید در بخش خدمات انسانی محلی می سی سی پی (MDHS) یک جایگزین درخواست کنند. خانواده‌ها همچنین می‌توانند درخواست جایگزینی را از طریق پست، ایمیل یا ویژگی آپلود در وب‌سایت MDHS ارسال کنند. MDHS-EA-508 اعلامیه از دست دادن غذا به دلیل فاجعه خانگی در وب سایت MDHS موجود است. برای کمک به تکمیل درخواست جایگزینی SNAP، با مرکز خدمات مشتریان کمک اقتصادی به شماره 3050-948-800 تماس بگیرید.

دپارتمان Medicaid می سی سی پی وضعیت اضطراری را اجرا کرد تا به بیمارانی که تحت تأثیر طوفان قرار گرفته اند اجازه دهد تا دوباره پر کردن زودهنگام و نسخه های اضافی بالاتر از حد مجاز ماهانه دریافت کنند. ارائه‌دهندگان داروخانه باید دستورالعمل‌های صورت‌حساب را که می‌توانید به صورت آنلاین پیدا کنید، دنبال کنند.

دپارتمان سلامت روان گزارش می‌دهد که تیم سیار واکنش به بحران منطقه 6 (MCRT) در حال پاسخگویی به جامعه برای آوردن تجهیزات و رفع نیازهای سلامت روان است. این متخصصان برای ارائه خدمات در جامعه برای هر کسی که یک بحران سلامت رفتاری را تجربه می کند در دسترس هستند. خط تلفن DMH نیز برای اطلاعات و خدمات ارجاع در دسترس است و می توانید با شماره 1-877-210-8513 تماس بگیرید.

دوش ها و سرویس های بهداشتی آب گرم همه روزه از ساعت 7 صبح تا 7 بعد از ظهر باز هستند و خدمات خشکشویی در دسترس است. تحویل ساعت 9:00 صبح و تحویل ساعت 13:00 روز بعد از مکان های زیر است:

  • دبیرستان دلتای جنوبی واقع در خیابان پارک وی 303 در رولینگ فورک
  • خط قطار در خیابان مارتین لوتر کینگ در رولینگ فورک
  • کلیسای باپتیست Deer Creek در 4th و Joor Avenue در Rolling Fork

مکان های سرپناه و غذا:

  • مدرسه راهنمایی دلتای جنوبی، جاده مدرسه راهنمایی 86، آنگویلا، ام اس
  • ساختمان گارد ملی آموری قدیمی: خیابان نهم جنوبی 101، آموری

مکان هایی برای غذا خوردن:

  • کلیسای اول باپتیست سیلور سیتی، خیابان اصلی 257، سیلو سیتی 39166

کلینیک های باز در رولینگ فورک:

  • مراقبت کامل، 25 S 4هفتم خیابان، رولینگ فورک MS 39159
  • کلینیک پزشکی Sharkey Issaquena، خیابان مسابقه 283، Rolling Fork، MS 39159
  • مرکز درد آمریکا و پزشکی خانواده، 29 S 4هفتم خیابان

واکسیناسیون رایگان کزاز در شهرستان های تحت تاثیر گردباد در مکان های زیر موجود است:

  • اداره بهداشت شهرستان مونرو، 1300 HWY 125 S، Amory، MS
  • اداره بهداشت شهرستان شارکی-ایساکونا، خیابان مسابقه 297، رولینگ فورک، ام اس

این سایت ها تا 12 فروردین از ساعت 8 صبح تا 17 بعدازظهر باز خواهند بود.

[ad_2]

Leave a reply