کمپین مردم فقیر می خواهد بحران آب جکسون را حل کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – کمپین مردم فقیر می سی سی پی میزبان یک رویداد مجازی خواهد بود که به افراد کم درآمد و رنگین پوست اجازه می دهد تا در مورد مشکلات خود در عبور از بحران آب جکسون صحبت کنند.

دانیل هومز، سازمان‌دهنده کمپین مردم فقیر، گفت: «ما یک شب سخنرانی ملی برگزار می‌کنیم که صدای کسانی را که مستقیماً در شهر جکسون در جریان بحران آب تحت تأثیر قرار گرفته‌اند، ملی می‌کنیم».

هولمز گفت که آب نامطمئن جکسون برای افراد کم درآمد یک چالش است، اما مشکلات آب جکسون بسیار جدید نیست. هلمز نژادپرستی سیستماتیک را در بخشی از دولت ایالتی مقصر دانست که چرا سیستم آب جکسون تعمیر نشده است.

هولمز می‌گوید: «این دهه‌ها بی‌توجهی به جوامع عمدتاً سیاه‌پوست، دهه‌ها بی‌توجهی به جوامعی است که توسط مقامات منتخب سیاه‌پوست رهبری می‌شوند».

او معتقد است اگر جکسون عمدتا سفیدپوست بود، دولت فرماندار زودتر وارد عمل می شد. هولمز، همراه با کمپین مردم فقیر، امیدوار است با اجازه دادن به اعضای جامعه برای صحبت در این مورد کمک کند تا تفاوت ایجاد شود.

هولمز گفت: “چه سیاه پوست، سفید، قهوه ای، جمهوری خواه یا دموکرات باشید، فرقی نمی کند که چه عنوانی دارید. همه ما تحت تاثیر این بحران آب هستیم.”

WJTV 12 News برای نظر دادن با دفتر فرماندار تیت ریو تماس گرفت و منتظر پاسخ است.

شهردار جکسون، چوکوه آنتار لومومبا، قرار است روز دوشنبه در این تجمع سخنرانی کند. این برنامه مجازی از ساعت 19:30 آغاز می شود و می توانید آن را در صفحه فیس بوک کمپین مردم فقیر می سی سی پی مشاهده کنید.

[ad_2]

Leave a reply