کلینیک واکسن آبله میمون در شهرستان هیندز برگزار می شود

[ad_1]

کانتی هیندز، خانم. (WJTV) – یک کلینیک رایگان واکسن آبله میمون در شهرستان هیندز در روز جمعه 26 آگوست برگزار می شود.

این کلینیک ویژه توسط وزارت بهداشت ایالت می سی سی پی (MSDH. بزرگسالان بالای 18 سال) ممکن است واجد شرایط دریافت واکسن باشند اگر:

  • آنها در تماس فیزیکی نزدیک (از جمله تماس خانگی یا جنسی) با فردی که مبتلا به آبله میمون بوده است.
  • آنها به عنوان همجنس‌گرا، دوجنس‌گرا، تراجنسیتی یا سایر مردانی که با مردان رابطه جنسی دارند شناسایی می‌کنند و شریک جنسی متعدد یا ناشناس دارند یا گزارش می‌دهند که در یک رویداد یا مکانی که ممکن است آبله میمون در آن منتقل شده باشد شرکت کرده‌اند (مثلاً از طریق پوست به پوست). مخاطب)

دکتر اپیدمیولوژیست ایالتی گفت: “از هر کسی که با آبله میمون تماس دارد و معیارهای واجد شرایط بودن برای واکسیناسیون را داشته باشد، دعوت می شود همین الان تماس بگیرد و یک وقت ملاقات بگیرد.” پل بایرز.

این کلینیک از ساعت 9:00 صبح تا 3:00 بعد از ظهر در بخش بهداشت شهرستان Hinds در داخل مرکز خرید جکسون پزشکی برگزار می شود. با مرکز تماس Monkeypox به شماره 1-877-978-6453 تماس بگیرید تا یک قرار ملاقات بگیرید یا واجد شرایط بودن را بررسی کنید. نوبت دهی فقط از طریق مرکز تماس امکان پذیر است.

واکسیناسیون آبله میمون رایگان است و با تعیین وقت قبلی در بخش های بهداشتی در شهرستان های لی، پانولا، لفلور، لوندز، لادردیل، آدامز، هیندز، فارست و هریسون در دسترس است.

مقامات MSDH گفتند می توان با اجتناب از تماس نزدیک پوست به پوست یا تماس صمیمی با افرادی که ممکن است آلوده باشند، از آبله میمون پیشگیری کرد. اگر بثورات جدید یا غیرقابل توضیحی در شما ایجاد شد، به خصوص اگر در تماس نزدیک با فردی که آبله میمون دارد، در خانه ایزوله شده و برای آزمایش با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود تماس بگیرید.

در اینجا درباره آبله میمون بیشتر بدانید.

[ad_2]

Leave a reply