کلینیک سقط جنین می سی سی پی شکایتی را برای جلوگیری از ممنوعیت ماشه تشکیل می دهد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – سازمان بهداشت زنان جکسون (JWHO)، که تنها کلینیک سقط جنین در می سی سی پی است، روز دوشنبه 27 ژوئن شکایت جدیدی را تنظیم کرد. آنها از دادگاه ریاست کانتی هیندز خواستند که ایالت می سی سی پی را از اجرای ممنوعیت ماشه ای خود منع کند. که تقریباً تمام سقط جنین در می سی سی پی را ممنوع می کند.

پس از حکم دادگاه عالی ایالات متحده که Roe v. وید این شکایت همچنین از دادگاه می‌خواهد تا اطمینان حاصل کند که ممنوعیت شش هفته‌ای می‌سی‌سی‌پی، که اکثر سقط جنین در این ایالت را ممنوع می‌کند، اجرا نمی‌شود.

شاکیان استدلال کردند که طبق قانون اساسی می سی سی پی مردم می سی سی پی حق سقط جنین جداگانه ای دارند. در تصمیمی در سال 1998 توسط دادگاه عالی می سی سی پی، معروف به Pro-Choice Mississippi v. فوردیس، دادگاه اعلام کرد که “[n]o حق مقدس تر است. . . از حق هر فردی برای تصاحب و کنترل شخص خود، “” هیچ جنبه ای[] زندگی شخصی و خصوصی تر از آنهایی است که مربوط به سیستم تولید مثل خود فرد است، “و” حق قانون اساسی دولت برای حفظ حریم خصوصی شامل یک حق ضمنی برای انتخاب سقط جنین است یا خیر.”

از آنجایی که آن تصمیم 1998 قانون خوبی باقی می ماند، در این دعوا استدلال می شود که از دولت می خواهد از اجرای ممنوعیت ها و بستن کلینیک JWHO خودداری کند.

این شکایت از طرف JWHO توسط مرکز عدالت می سی سی پی (MCJ)، مرکز حقوق باروری، و شرکت حقوقی Paul, Weiss, Rifkind, Wharton & Garrison LLP تنظیم شده است.

[ad_2]

Leave a reply