کلانتر شهرستان هیندز دوربین های بدن را دریافت می کند

[ad_1]

کانتی هیندز، خانم. (WJTV) – کلانتر شهرستان Hinds (HCSO) ابزار جدیدی برای مبارزه با جرم و جنایت دارد. مقامات 75 دوربین بدنه برای این بخش خریداری کردند.

یک کلمه برای توصیف دوربین های جدید “شفافیت” است. در صورت استفاده صحیح، دوربین‌ها قبل از تماس اولیه نمایندگان با مظنونین، فیلمبرداری می‌کنند و تا پایان تعامل نهایی که نمایندگان چراغ‌های آبی خود را غیرفعال می‌کنند، به ضبط ادامه می‌دهند.

“من احساس می‌کنم سیستم‌های جدید بادامک بدنه، مخصوصاً از آنجایی که اکنون به آنجا می‌رویم، کمک زیادی به نجات خود افسران و خود بخش خواهد کرد. حوادثی وجود دارد که ممکن است بگویند یک افسر این کار را انجام داده است. این و هر چه باشد. با دوربین های بدن، این شفافیت آژانس و آن افسر را حفظ می کند. امیدوارم تصمیمات بهتری گرفته شود.”

در عصر جدید فناوری، ویدیوهای تلفن همراه به اولین فیلمی تبدیل شده است که مردم در طول تعامل پلیس و مردم می بینند.

“به طور فرضی، زمانی که من یک توقف می کنم و می گویم در پمپ بنزین هستم، در ایستگاه تردد هستم. معمولاً وقتی شهروندان متوجه حضور پلیس می شوند، در آن زمان است که می خواهند شروع به ضبط کنند. در آن زمان من قبلاً با سوژه در وسایل نقلیه تماس اولیه برقرار کرده بودم. من قبلاً تماس اولیه برقرار کردم و نمی توان گفت که از تماس اولیه تا زمانی که شخصی شروع به ضبط ویدیو کرده است چه اتفاقی می افتد.”

قبل از دوربین‌های بدنه جدید، نمایندگان از گزارش‌های شاهد و حافظه آن‌ها برای نوشتن گزارش‌ها و کاهش هزینه پرونده‌هایشان در دادگاه استفاده می‌کردند. اکنون، آنها می گویند مطمئن هستند که دوربین های جدید شواهد کاملی را ارائه خواهند کرد زیرا دوربین ها چیزی را از دست نمی دهند.

در حال حاضر، شهرستان هیندز دوربین داشبورد ندارد، اما این چیزی است که مقامات کانتی هیندز گفته اند که به دنبال سرمایه گذاری در آن هستند.

[ad_2]

Leave a reply