کلانتر: راننده Uber Eats کشته شد، در حین تحویل قطعه قطعه شد

[ad_1]

ST. پترزبورگ، فلوریدا (AP) – مقامات روز سه شنبه گفتند، یک مرد فلوریدا به قتل و سایر جنایات در قتل و تکه تکه کردن یک راننده Uber Eats که غذا را به خانه مهاجم رسانده است، متهم شده است.

کریس نوکو، کلانتر شهرستان پاسکو در یک کنفرانس خبری گفت، اسکار سولیس جونیور 30 ​​ساله متهم به قتل راننده تحویل در روز چهارشنبه در خانه ای در هالیدی، فلوریدا است. بر اساس سوگندنامه پلیس، بقایای آن در داخل خانه در کیسه های زباله و یک کولر که همچنین رسیدی با نام سولیس روی آن بود، پیدا شد.

نوکو به خبرنگاران گفت: “این یک جنایت وحشتناک از علاقه بود.” “این شیطانی بود. کاری که او کرد شیطانی بود.

سولیس با اتهامات قتل در حین شرکت در سرقت، امتناع از ثبت نام به عنوان مجرم محکوم و نقض آزادی مشروط، سوابق زندان نشان می دهد. Nocco گفت که سولیس در ژانویه پس از گذراندن چهار سال محکومیت برای حمله و سرقت از زندان ایندیانا آزاد شد. او حدود سه ماه پیش به خانه فلوریدا نقل مکان کرد.

این پرونده در بحبوحه چندین تیراندازی تصادفی اخیر به افرادی در ایالات متحده رخ می دهد که به خانه های غریبه ها نزدیک می شدند، از جمله زن و شوهری در Davie، فلوریدا، که خودروی آنها هنگام تحویل گرفتن در Instacart مورد اصابت گلوله قرار گرفت، اما به کوچه اشتباهی تبدیل شدند. آسیبی ندیدند.

در سوابق زندان، وکیلی که از طرف سولیس صحبت کرده است، ذکر نشده است. عکسی از زندان، صورت سولیس را پوشیده از خالکوبی نشان می‌دهد و نوکو گفت که او در ایندیانا به باند خشن MS-13 وابسته است.

در فلوریدا، سولیس 6 فوتی 4 و 315 پوندی به عنوان نگهبان در یک باشگاه استریپ کار می کرد.

شواهد جمع‌آوری‌شده در این پرونده شامل خون یافت شده در مکان‌های مختلف اطراف خانه و یک زنجیر کلید متعلق به قربانی بود که در کمد سولیس، بالای کیف پول او پیدا شد. در شهادتنامه همچنین آمده است که خودروی مقتول در فاصله کوتاهی رها شده و داخل آن یک کیسه زباله حاوی پارچه و حوله آغشته به خون، یک کیسه داشبوردی شبیه همان چیزی که مقتول با خود حمل می‌کرد و یک کارت اشتغال یافت شد. کارآموزی با سولیس نام روی آن

بازرسان همچنین ویدیوی نظارتی را از خانه به دست آوردند که قربانی را در حال تحویل غذا و بعداً دو مرد اسپانیایی تبار که کیسه های زباله سنگین را به بیرون حمل می کردند نشان می داد. مرد دیگری که به عنوان راننده سولیس کار می کرد، هیچ اتهامی ندارد.

همسرش بعد از اینکه دیگر از زایمان Uber Eats برنگشت، توسط همسرش ناپدید شد. اوبر به بازرسان گفت که آخرین مکان گزارش شده قربانی در خانه سولیس بوده است.

شهرستان پاسکو در شمال تامپا، فلوریدا، در ساحل خلیج فارس قرار دارد.

[ad_2]

Leave a reply