کشیش جوان سابق باپتیست برادمور به سوء استفاده جنسی متهم شد

[ad_1]

مدیسون، خانم (WJTV) – کلیسای باپتیست برادمور، واقع در مدیسون، ادعاهایی را اعلام کرد که یک کشیش جوان در دهه 1980 یک دختر 12 ساله را اصلاح کرده است.

کلاریون لجر گزارش داد که یک رابطه جنسی توهین آمیز از زمانی که دختر 15 ساله بود آغاز شد. کلیسا گفت که آنها معتقدند این اتهامات معتبر هستند.

بر اساس بیانیه کلیسا، زنی به آنها نزدیک شد و گفت که توسط دیوید اینگرام که از سال 1982 تا 1988 کشیش جوانان برادمور بود مورد آزار جنسی قرار گرفته است. او تا سال 2010 عضو کلیسا بود.

ما به عنوان یک خانواده کلیسا، دیوید، همسر و فرزندانش را دوست داشتیم و هنوز هم دوست داریم. با این اوصاف، ده روز پیش شورای کلیسا از زنی که او نیز عضوی از خانواده کلیسای ما بود، شنید. داستان او یکی از آزار جنسی توسط دیوید بود در حالی که او در موقعیت کشیش جوانان ما بود. به عنوان بخشی از داستان خود، بازمانده ما را از نظافت که از 12 سالگی آغاز کرد و سوء استفاده جنسی از 15 سالگی شروع شد و برای چندین سال ادامه یافت، به ما اطلاع داد.

کلیسای باپتیست برادمور

کلیسا گفت که آنها برای محافظت از هویت قربانی در طول تحقیقات در حال انجام جزئیات را مخفی خواهند کرد.

این روزنامه گزارش داد که پلیس مدیسون از این وضعیت آگاه است، اما آنها از بیان اینکه آیا تحقیقاتی در این زمینه آغاز شده است یا نه، خودداری کردند.

[ad_2]

Leave a reply