کشاورزان می سی سی پی با تاخیر در حمل و نقل به دلیل سطح پایین رودخانه مواجه هستند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – سطح پایین آب در سراسر رودخانه می سی سی پی کار را برای کشاورزان محلی در طول فصل برداشت دشوار کرده است.

کشاورزانی که به حمل محصولات خود در سراسر می سی سی پی وابسته بودند، پس از شروع کاهش سطح آب در 60 روز گذشته، قادر به انجام این کار نبودند. چندین قایق و لنج در تلاش برای عبور از رودخانه به زمین برخورد کردند و گیر کردند.

کشاورزان گفتند که نمی‌توانست زمان بدتری داشته باشد زیرا سویا و غلات بدون جایی برای رفتن در حال برداشت بودند. مزارع گادیس در بولتون مجبور شدند مسیر محصولات خود را تغییر دهند تا با قطار حمل شوند.

«حدود دو سوم ما کار برداشت سویامان را تمام کرده بودیم و یکی از کامیون‌هایمان که با لوبیا به ویکسبورگ فرستادیم، که محل تحویل عادی ماست، با ما تماس گرفت و گفت که نمی‌توانند لوبیا را به آنجا ببرند. تد کندال با مزارع گادیس گفت. ما مکانی را پیدا کردیم که بتوانیم دانه های سویا را ببریم، اما 60 مایل یک طرفه، 120 مایل رفت و برگشت دورتر از آنچه قبلا عادت کرده بودیم، برای بردن دانه سویا بود. ما 30 بار را به آنجا بردیم و به سمت شمال بردیم. و ما 400 تا 500 دلار برای بار اضافی محاسبه کردیم.”

سرویس ملی هواشناسی (NWS) اعلام کرد کمبود باران در دره های رودخانه اوهایو و تنسی باعث پایین آمدن سطح رودخانه ها شده است. آنها پیش بینی می کنند که سطح رودخانه ها تا پایان ژانویه افزایش یابد.

[ad_2]

Leave a reply