کرمیت دیویس به عنوان سرمربی بسکتبال مردان اوله میس

[ad_1]

آکسفورد، خانم (WJTV) – رهبران دانشگاه می سی سی پی اعلام کردند که دانشگاه و کرمیت دیویس، سرمربی بسکتبال مردان، متقابلاً توافق کرده اند که فوراً راه خود را جدا کنند.

کیت کارتر، معاون دو و میدانی بین دانشگاهی گفت: «ما از مربی دیویس به خاطر فداکاری‌اش به برنامه بسکتبال اوله میس و دانش‌آموزان ورزشکار تشکر می‌کنیم. هیچ کس بیشتر از او نمی خواست عنوانی را برای می سی سی پی به ارمغان بیاورد، و ما از اشتیاق به این هدف که او هر روز با تیم ما به اشتراک می گذاشت، قدردانی می کنیم. مربی دیویس همانطور که در طول دوران حرفه‌ای‌اش تلاش کرد خستگی‌ناپذیر برای ایجاد یک برنده تلاش کرد و ما برای او، بتی و خانواده‌اش بهترین‌ها را در آینده آرزو می‌کنیم.”

دیویس گفت: “من و خانواده ام از فرصتی که برای هدایت برنامه بسکتبال مردان Ole Miss در پنج سال گذشته به دست آوردیم بسیار سپاسگزاریم.” “ما از صدراعظم بویس، کیت کارتر، کارکنان و بازیکنان به خاطر حمایت و اخلاق کاری آنها از طرف برنامه ما قدردانی می کنیم و برای اوله خانم بهترین ها را در آینده آرزو می کنم. آکسفورد مکانی ویژه برای زندگی و کار است.»

وین کیس، دستیار مربی Rebel تا پایان فصل 2023 به عنوان سرمربی موقت خدمت خواهد کرد.

کارتر اعلام کرد که جستجوی ملی برای سرمربی بعدی شورشیان در حال انجام است.

دیویس پنج فصل را در راس تیم بسکتبال Ole Miss گذراند و رکورد کلی 74-79 را به دست آورد. Rebels در کنفرانس امسال امتیاز 10-18 و 2-13 را کسب کرد.

[ad_2]

Leave a reply