کامیون های ریچارد دیسپال به مکان جدید جکسون حرکت می کنند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – ریچارد دیسپال وسایل نقلیه جمع آوری زباله خود را از میدان هاوکینز خارج کرد، اما برخی از رهبران جکسون از مکان جدید راضی نیستند.

اداره هوانوردی فدرال (FAA) به شرکت مستقر در نیواورلئان اطلاع داده بود که با نگه داشتن کامیون ها در میدان هاوکینز، قوانین FAA را زیر پا می گذارد. رهبران جکسون تا 6 ژوئن فرصت داشتند تا یک برنامه اقدام اصلاحی (CAP) را به FAA ارائه دهند.

ریچارد دیسپوزال کامیون‌های خود را بعدازظهر یکشنبه به اتوماسیون فرانکلین، که در نزدیکی میدان هاوکینز است، منتقل کرد. با این حال، اعضای شورا نگران بودند که مکان جدید ممکن است به عنوان یک تهدید سلامتی برای همسایگان در منطقه باشد.

“مساله ای که استوکس عضو شورا ممکن است دوباره مطرح کند، زیرا او نگران مسائل ایمنی و بهداشت و همه چیزهایی بود که می دانید. ویژگی های منحصر به فرد متفاوتی در مورد کامیون های زباله وجود دارد که نظارت دقیق دارند و اطمینان حاصل می کنند که ما این کار را نمی کنیم. اشبی فوت، عضو شورا، بخش 1، گفت: چیزهای ناخوشایند برای محله های مسکونی.

ریچارد دیسپوزال از اول آوریل در حال جمع آوری زباله برای شهر بوده است، اما طی دو ماه گذشته به آنها پولی برای خدماتشان پرداخت نشده است.

WJTV 12 News در مورد انتقال ریچارد از میدان هاوکینز به دفتر شهردار رسید. آنها در حال حاضر نظری برای ما نداشتند.

[ad_2]

Leave a reply