کارگر مهدکودک کلینتون به کودک آزاری متهم شد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – پلیس کلینتون گفت که یک کارگر مهدکودک دستگیر و به جرم کودک آزاری متهم شده است.

کاپیتان جاش فریزر گفت که پلیس در 4 نوامبر از کلیسای باپتیست Wildwood تماس گرفت. آنها گفتند که یک کودک یک ساله از ناحیه لثه و لب آسیب دیده است.

فریزر گفت در طول تحقیقات، آنها متوجه شدند شاتریا ویلیامز 22 ساله کودک را به طور نامناسب حمل می کرد. او به کودک آزاری جنایتکارانه متهم شد.

ویلیامز 25000 دلار وثیقه دریافت کرد و از آن زمان از بازداشت آزاد شد. رهبران مرکز مراقبت از کودکان Wildwood گفتند ویلیامز اخراج شده است.

والدین و کارکنان محترم؛

مرکز مراقبت از کودکان Wildwood مسئولیت مراقبت از فرزندان شما را جدی می گیرد. برای این منظور، ما اقدامات ایمنی برای محافظت از کودکان تحت مراقبت خود داریم و پروتکل هایی برای رسیدگی به حوادث در زمان وقوع آنها داریم، از جمله عدم تحمل رفتاری که می تواند به کودک تحت مراقبت Wildwood آسیب برساند.

همانطور که می دانید، روز جمعه، 4 نوامبر، یک حادثه جداگانه رخ داد که شامل یک کارمند مرکز مراقبت از کودکان Wildwood و یک کودک بود. رهبری Wildwood پس از اطلاع از این حادثه بلافاصله پس از وقوع آن، اقدامات فوری را برای اطمینان از رفاه کودک و تحقیق در مورد حادثه انجام داد. تحقیقات منجر به اخراج فوری کارمند شد.

لطفا مطمئن باشید که این یک حادثه منفرد بود. مجدداً، ایمنی و رفاه فرزندان شما برای رهبری، مدیریت و کارکنان مرکز مراقبت از کودکان وایلدود در اولویت قرار دارد. ما تلاش می کنیم محیطی امن و دوست داشتنی برای فرزندان شما فراهم کنیم و این کار را تا سال های آینده ادامه خواهیم داد.

مثل همیشه، اگر سؤال یا ابهامی دارید، لطفاً با مدیر ما، کندیس مورگان تماس بگیرید.

از اینکه فرزندان خود را در اینجا قرار دادید و به ما اجازه دادید که از آنها مراقبت کنیم سپاسگزاریم.

کندیس مورگان، کارگردان

[ad_2]

Leave a reply