کارمند سرویس پست آمریکا در تصادف جکسون کشته شد

[ad_1]

به روز رسانی:

جکسون، خانم (WJTV) – پلیس پرل اعلام کرد که یک مرد 20 ساله فلوود را پس از تعقیب و گریز جکسون در روز پنجشنبه 20 ژوئیه دستگیر کرده است.

به گفته گرگ فلین، مدیر اطلاعات عمومی شهر مروارید، مأموران تلاش کردند تا قبل از ساعت 11:00 صبح، یک تویوتا کمری را به دلیل سرعت زیاد در بین ایالتی 20 W. متوقف کنند. آنها گفتند که براندون اندروز جلوی آن را نگرفت، و افسران او را تا محدوده شهر جکسون تعقیب کرد.

پلیس گفت که اندروز با یک وسیله نقلیه خدمات پستی ایالات متحده در ماریا درایو در نزدیکی خیابان مک داول تصادف کرد. کارمند خدمات پستی مجروح شد و به مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی (UMMC) در جکسون منتقل شد. بر اثر جراحات وارده جان باخت.

شارون گریشام استوارت، پزشکی قانونی شهرستان هیندز، قربانی را براد انینگتون، 32 ساله شناسایی کرد. گریشام استوارت گفت که به نظر می رسد علت مرگ او ضربه شدید سر ناشی از پرتاب یک وسیله نقلیه پستی باشد.

پلیس گفت که اندروز پس از تصادف از صحنه فرار کرد، اما مدت کوتاهی پس از آن بازداشت شد. او به اداره پلیس پرل و سپس به بازداشتگاه شهرستان رانکین منتقل شد. او با اتهامات متعددی مواجه است.

براندون اندروز (با احترام: بخش پلیس مروارید)

گشت بزرگراه می سی سی پی به همراه اداره تحقیقات می سی سی پی و خدمات پستی ایالات متحده به درخواست اداره پلیس پرل در حال بررسی این تصادف هستند.


جکسون، خانم (WJTV) – یک کارمند برای خدمات پستی ایالات متحده در یک تصادف وسیله نقلیه در روز پنجشنبه 20 ژوئیه جان باخت.

این تصادف در ماریا درایو در جکسون اتفاق افتاد. این کارمند در حال حاضر شناسایی نشده است.

سرویس پست ایالات متحده بیانیه زیر را در مورد سقوط این هواپیما منتشر کرد.

اوایل امروز یکی از اعضای خانواده پستی در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد که در حال حاضر در دست بررسی است. خدمات پستی ایالات متحده از دست دادن کارمند ما که از سال 2015 برای ما نامه ارسال کرده بود، عمیقاً متأسف است. افکار و دعاهای ما در حال حاضر با خانواده و همکارانش است.

دبرا جی. فیترلی، سخنگوی USPS، منطقه آلاباما-می سی سی پی

WJTV 12 News برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقوط با مقامات تماس گرفت. ما منتظر پاسخ آنها هستیم.

[ad_2]

Leave a reply