کارخانه شیر خشک نوزاد ابوت به دلیل سیل دوباره تعطیل می شود

[ad_1]

استورگیس، میخ. (وود) – تنها چند روز پس از بازگشایی تولید شیر خشک نوزاد، تاسیسات Abbott در استرجیس، میشیگان، بار دیگر تولید را متوقف می کند.

ابوت در بیانیه‌ای که در وب‌سایت خود منتشر کرد، رعد و برق شدید و باران‌های شدیدی را که روز دوشنبه در جنوب غربی میشیگان آمد، دلیل تعطیلی این خودرو ذکر کرد.

این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «این طوفان‌های سیل‌آمیز بارندگی قابل‌توجهی را در مدت زمان کوتاهی ایجاد کردند – سیستم آب طوفان شهر را در استورگیس، میشیم.

“در نتیجه، Abbott تولید فرمول تخصصی EleCare خود را که برای ارزیابی خسارات ناشی از طوفان و تمیز کردن و ضدعفونی مجدد کارخانه در حال انجام بود، متوقف کرده است. ما FDA را مطلع کرده ایم و آزمایشات جامع را در ارتباط با شخص ثالث مستقل انجام خواهیم داد. اطمینان حاصل کنید که کارخانه برای از سرگیری تولید ایمن است. این امر احتمالاً تولید و توزیع محصول جدید را برای چند هفته به تاخیر می اندازد.

Abbott می گوید که معتقد است هنوز «عرضه موجود کافی» از EleCare و بیشتر فرمول های تخصصی آن برای پاسخگویی به تقاضای فعلی دارد.

این شرکت اضافه می‌کند که برای ازسرگیری تولید Similac در کارخانه در اسرع وقت تلاش خواهد کرد.

این اعلام پس از تعطیلی چند ماهه همان کارخانه باعث کمبود شدید محصولات شیر ​​خشک در سراسر ایالات متحده شد. تولید EleCare و دیگر فرمول های تخصصی و متابولیک در کارخانه از 4 ژوئن دوباره آغاز شد.

به گزارش وود، در طوفان های روز دوشنبه هیچ هشدار سیل برای استورگیس وجود نداشت.

این منطقه در 7 روز گذشته 2 اینچ مجموع بارندگی داشته است که 1 اینچ بیشتر از میانگین بارندگی در این فصل از سال است.

[ad_2]

Leave a reply