ژان 6 ویژگی شنوایی دستیار ارشد ترامپ

[ad_1]

واشنگتن (نیوزنشن) – کمیته منتخب مجلس نمایندگان در مورد بررسی ژانویه. انتظار می‌رود که شورش در ساختمان کنگره آمریکا از زبان یکی از دستیاران ارشد کاخ سفید دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا شنیده شود.

کسیدی هاچینسون، که انتظار می‌رود در جلسه غافلگیرانه روز سه‌شنبه شهادت دهد، یک شاهد حیاتی در تحقیقات گسترده در مورد جنایت ژانویه است. یکی از افراد آشنا به این موضوع به آسوشیتدپرس گفت: حمله 6 سال 2021.

هاچینسون، دستیار ویژه و دستیار رئیس دفتر ترامپ، مارک میدوز، قبلاً مجموعه ای از اطلاعات را در اختیار کمیته و بازرسان آن قرار داده و برای مصاحبه های متعدد پشت درهای بسته شرکت کرده است.

هیئت مجلس نمایندگان توضیح نداده است که چرا به طور ناگهانی جلسه استماع ساعت 13 را برنامه ریزی کرده است زیرا قانونگذاران در یک تعطیلی دو هفته ای از واشنگتن دور بودند. این کمیته هفته گذشته گفته بود که تا ژوئیه دیگر جلسه استماع برگزار نخواهد شد. این پنجمین جلسه استماع عمومی تلویزیونی است که در مورد شورش در کاپیتول تحقیق می کند.

موضوع دقیق جلسه استماع روز سه‌شنبه همچنان نامشخص است، اما در اطلاعیه هیئت روز دوشنبه آمده است که «ارائه شواهد به‌دست‌آمده اخیر و دریافت شهادت شاهد» خواهد بود. سخنگوی هیئت از ارائه توضیحات بیشتر خودداری کرد و وکیل هاچینسون بلافاصله به ایمیل‌هایی که خواستار اظهار نظر بودند، پاسخ نداد.

NewsNation جلسات استماع را در ساعت 1 بعد از ظهر به وقت شرقی پخش خواهد کرد. می توانید این جلسه را به صورت زنده در پخش کننده بالا تماشا کنید.

برای پوشش قبلی جلسات قبلی، اینجا را کلیک کنید

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

[ad_2]

Leave a reply