‘چی شد؟’ وزارت بهداشت یک فرد خارجی را برای ارزیابی پاسخ کووید-19 می سی سی پی استخدام می کند

[ad_1]

می سی سی پی چقدر به همه گیری COVID-19 واکنش نشان داد؟ وزارت بهداشت در حال استخدام یک پیمانکار خارجی برای پاسخ به این سوال است.

پیمانکار که باید در اوایل نوامبر کار خود را آغاز کند، با افرادی که در طیف وسیعی از تلاش‌های پاسخ به بیماری همه‌گیر، از ردیابی تماس و آزمایش کووید گرفته تا عملیات بیمارستانی و اطلاعات عمومی درگیر هستند، مصاحبه خواهد کرد. آنها یک “گزارش پس از اقدام” تهیه خواهند کرد که پاسخ می سی سی پی را بازسازی و تجزیه و تحلیل می کند – از جمله اینکه سازمان های ایالتی و محلی چگونه از برنامه های واکنش اضطراری پیروی کردند – و پیشنهاداتی برای بهبود ارائه می دهد.

کارکنان بخش معمولاً گزارش های پس از اقدام را پس از بلایا یا شرایط اضطراری بهداشت عمومی تهیه می کنند. جیم کریگ، معاون ارشد و مدیر حفاظت بهداشت، در بیانیه‌ای به می‌سی‌سی‌پی امروز گفت، اما به دلیل گستره پاسخ به همه‌گیری، که بیش از 800 روز به طول انجامید، این وزارتخانه در حال استخدام یک پیمانکار است.

کریگ گفت که این گزارش برای بهبود برنامه ریزی و آمادگی بیماری همه گیر استفاده خواهد شد. این وزارتخانه از بودجه فدرال برای پرداخت به پیمانکار استفاده خواهد کرد.

طبق داده‌های وزارت بهداشت، از زمان شروع همه‌گیری کووید-19، تنها 13000 شهروند می‌سی‌سی‌پی جان خود را از دست داده‌اند. نزدیک به 900000 مورد در این ایالت گزارش شده است.

در طول سال اول همه‌گیری، می‌سی‌سی‌پی اغلب یکی از اولین ایالت‌هایی بود که محدودیت‌های ماسک‌پوشی و تجمع جمعیت در مکان‌های عمومی را کاهش داد. ماه ها پس از دولت تیت ریوز دستور ماسک ایالت را لغو کرد، زیرا موارد در طول موج دلتا افزایش یافت، او توصیه‌های مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها را برای پوشاندن ماسک در داخل خانه «احمقانه» خواند.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، می سی سی پی با 427 مرگ به ازای هر 100000 نفر، بالاترین سرانه مرگ و میر را در بین ایالت های این کشور داشت. میانگین کشوری 311 بود.

گزارشی از سوی صندوق غیرانتفاعی Commonwealth که در ژوئن منتشر شد، پاسخ همه گیری می سی سی پی را در میان 50 ایالت و ناحیه کلمبیا آخرین رتبه بندی کرد. می سی سی پی به ویژه در مرگ های زودرس به دلایل قابل درمان – رتبه 51 – و هزینه های پزشکی از جیب کارکنان، امتیاز ضعیفی کسب کرد.

بر اساس گزارش صندوق مشترک المنافع، می سی سی پی همچنین شاهد بالاترین درصد افزایش نرخ مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد مواد مخدر در این کشور از سال 2019 تا 2020 بوده است.

گزارشی که برای وزارت بهداشت تهیه شده است، نگاهی دقیق‌تر به پیچ و مهره‌های واکنش همه‌گیر آژانس خواهد داشت. تجزیه و تحلیل به سوالاتی از جمله:

  • “چی شد؟ بر اساس برنامه ها، سیاست ها و رویه های فعلی قرار بود چه اتفاقی بیفتد؟
  • فرقی داشت؟ چه تاثیری داشت؟
  • آیا برنامه ها، سیاست ها و رویه ها از فعالیت ها و وظایف مرتبط پشتیبانی می کنند؟
  • آیا پاسخ دهندگان MSDH با این اسناد آشنا هستند؟

با توجه به درخواست پیشنهادات، دولت اخیراً جلسات بازخوردی را با اعضای تیم بخش بهداشت منطقه ای برگزار کرده است. نتایج آن جلسات با پیمانکار انتخاب شده برای نوشتن گزارش به اشتراک گذاشته خواهد شد.

این درخواست 59 صفحه ای حسی از دامنه واکنش همه گیری ایالت را ارائه می دهد که شامل هزاران نفر از افراد شاغل در بخش بهداشت، آژانس مدیریت اضطراری می سی سی پی (MEMA)، بخش خدمات انسانی می سی سی پی، خدمات توسعه دانشگاه ایالتی می سی سی پی، هیئت بهداشت حیوانات، گارد ملی و اداره کیفیت محیط زیست و همچنین پیمانکاران خصوصی.

این ایالت تا 7 آوریل 2022 916 سایت آزمایش را راه اندازی کرده بود و تا اواخر آوریل بیش از 3200000 آزمایش PCR را پردازش کرده بود.

این قرارداد تا اوایل نوامبر 2023 ادامه خواهد داشت اما ممکن است توسط وزارت بهداشت برای یک سال دیگر تمدید شود.

این بخش همچنین یک پیمانکار خارجی را برای ارزیابی واکنش خود به طوفان کاترینا استخدام کرد.

کریگ گفت: «درس های آموخته شده از گزارش پس از اقدام کاترینا، پاسخ بهداشتی و پزشکی به طوفان های می سی سی پی را بیشتر کرد.

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply