چگونه می توانید برای سفر روز شکرگزاری در جاده های می سی سی پی برنامه ریزی کنید

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – رهبران وزارت حمل و نقل می سی سی پی (MDOT) مردم می سی سی پی را تشویق می کنند تا در این روز شکرگزاری با خیال راحت رانندگی کنند.

امسال، AAA تخمین می زند که 49 میلیون نفر برای روز شکرگزاری با ماشین سفر خواهند کرد.

برد وایت، مدیر اجرایی MDOT گفت: “انتظار می رود امسال سفرهای روز شکرگزاری افزایش یابد، به این معنی که رانندگان بیشتری در جاده ها همراه شما خواهند بود. رانندگان باید مراقب سرعت خود باشند و از همه قوانین راهنمایی و رانندگی پیروی کنند تا مطمئن شوند که با خیال راحت به مقصد تعطیلات خود می رسند.” .

رهبران MDOT گفتند که ایمنی باید اولویت اصلی سفر در روز شکرگزاری باشد. آنها نکات زیر را برای ترویج سفر ایمن در روز شکرگزاری ارائه کردند:

  • از پیش برنامه ریزی. برنامه تلفن همراه MDOT Traffic شرایط جاده را در زمان واقعی در طول مسیرهای سفر نشان می دهد.
  • قبل از رانندگی استراحت کافی داشته باشید. به یاد داشته باشید که اگر مسافت های طولانی را طی می کنید، توقف های مکرر را برنامه ریزی کنید.
  • کمربندت رو ببند. استفاده از کمربند ایمنی یکی از ساده ترین و موثرترین راه ها برای نجات جان افراد و کاهش صدمات ناشی از تصادف احتمالی است.
  • همیشه در مناطق کاری احتیاط کنید. کارگران تعمیر و نگهداری همچنین می‌خواهند برای تعطیلات آن را با خیال راحت به خانواده‌هایشان برسانند.
  • مراقب حیات وحش باشید دمای پایین تر به این معنی است که گوزن ها و سایر حیات وحش در نزدیکی بزرگراه ها فعال تر هستند. در هنگام سفر در هنگام غروب و سحر احتیاط بیشتری کنید.
  • با اختلال رانندگی نکنید اگر قصد نوشیدن مشروب را دارید، مطمئن شوید که یک راننده معین دارید.

برای حفظ ترافیک، MDOT همچنین از روز چهارشنبه، 23 نوامبر، بسته شدن خطوط را محدود خواهد کرد. تمام ساخت و سازها در روز پنجشنبه، 24 نوامبر متوقف خواهد شد. بسته شدن خطوط منظم از دوشنبه، 28 نوامبر از سر گرفته می شود.

[ad_2]

Leave a reply