چگونه مدرسه اسمیت رابرتسون به موزه جکسون تبدیل شد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – این سازه ای بود که در سال 1894 ساخته شد. هدف: آموزش آمریکایی های آفریقایی تبار در جامعه جکسون. امروز مدرسه سابق داستان گذشته جکسون را روایت می کند.

موزه اسمیت رابرتسون زمانی به عنوان مدرسه رنگی وست جکسون شناخته می شد، اما این مرکز توسط مردی خریداری شد که نام مدرسه را به نام خود می گذاشت.

مدرسه جواهری در جامعه بود که برای اعضای هیئت علمی شغل و یک محیط آموزشی ساختاریافته برای دانش آموزان فراهم می کرد.

“خب، از نظر تاریخی، ما ابتدا یک مدرسه بودیم. در دهه 1800، مدرسه اسمیت رابرتسون برای رنگین پوستان بود. این باید از نظر تاریخی به شما بگوید، فقط با گفتن کلمه “رنگی” چند ساله هستیم. اما این مدرسه توسط یک نفر شروع شد. گوئن هارمون، مدیر موزه و مرکز فرهنگی اسمیت رابرتسون، برده سابق به نام اسمیت رابرتسون، که پس از جنگ داخلی از آلاباما آمد و به اینجا به جکسون آمد و ملک را خرید، اینجا یک مرکز خرید و مدرسه را به نام خود نامید. .

برای دانش آموزانی که در این مدرسه حضور داشتند افتخار می کردند و از گروه های سنی مختلف می آمدند.

“بنابراین، سن آنها در مقطع تحصیلی سرسام‌آور شد. می‌دانید، ما چندین اتاق داشتیم که می‌توان از آن‌ها برای درجات خاص استفاده کرد، اما این مایه افتخار و شادی جامعه بود. امروز آنجا باقی مانده است. می‌توانید به برخی از اتاق‌ها نگاه کنید. عکس‌هایی از دانشکده آن زمان و کارکنان و دانشجویان، و ما افرادی را دریافت می‌کنیم که امروز برمی‌گردند و به یاد می‌آورند که پدربزرگ و مادربزرگ‌شان به مدرسه آمده‌اند یا اینجا تدریس می‌کنند، و آنها به عکس‌ها نگاه می‌کنند و این لذت واقعی ما از باز بودن است. موزه،» هارمون توضیح داد.

مدرسه در سال 1971 بسته شد و در سال 1984 به عنوان موزه بازگشایی شد. به عنوان یک موزه، تمرکز بر تاریخ جکسون است.

“می دانید، زیبایی موزه اسمیت رابرتسون این است که ما با کل داستان جکسون شروع می کنیم. ما می گوییم، “اگر می خواهید در مورد تاریخ جکسون بدانید، ابتدا به اینجا بیایید.” موزه‌های دیگر نگاه جامع‌تری به گستره ملی و گستره ایالتی ارائه می‌دهند. اما همه اینها بر جکسون متمرکز است. بنابراین، برای ما، غرور و شادی ما برای نمایشگاه او باید گالری مدگار اورز باشد، زیرا این نمایشگاه با سرپرستی این نمایشگاه انجام شده است. هارمون گفت: کمک خانواده آقای اورز.

قبل از کووید، سالانه حدود 15000 نفر از این موزه بازدید می کردند. آنها کم کم به آن اعداد برمی گردند. اگر واقعاً می‌خواهید در مورد تاریخ جکسون اطلاعاتی کسب کنید، برای بازدید به آنجا بروید و حدود دو ساعت از وقت خود را اختصاص دهید.

در روز جمعه، 17 فوریه، ساعت 6:30 بعد از ظهر، WJTV 12 News برنامه ویژه ای را برای گرامیداشت تاریخ سیاه پوستان پخش می کند و داستان های ما را از موزه اسمیت رابرتسون به اشتراک می گذارد، جایی که داستان های بیشتری را از سراسر ایالت بازگو خواهیم کرد.

[ad_2]

Leave a reply