چگونه قبض انرژی خود را در تابستان امسال پایین نگه دارید؟

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – بخش‌هایی از می‌سی‌سی‌پی در حال حاضر تحت توصیه گرما هستند و تابستان حتی فرار نکرده است. مهم است که خود را خونسرد نگه دارید، اما قبض انرژی شما نیازی به هزینه گزافی ندارد.

رهبران Entergy Mississippi توضیح دادند که وقتی تفاوت زیادی بین دمای داخل و خارج از خانه وجود دارد، برای حفظ آب و هوای مطبوع در خانه شما انرژی بیشتری لازم است. هزینه های گرمایش و سرمایش 55 درصد از قبض برق معمولی را تشکیل می دهد.

از نکات زیر از Entergy Mississippi برای کمک به کاهش هزینه قبض انرژی تابستانی خود استفاده کنید:

  • اطمینان حاصل کنید که هوای وارد شده به خانه شما تمیز و سالم است. برخی از واحدهای تهویه مطبوع نیاز به فیلترهای هوا دارند که هر ماه تمیز یا تعویض شوند.
  • می‌توانید A/C خود را بازرسی کنید تا مطمئن شوید که سیستم شما بدون نشتی است و تا حد امکان کارآمد است.
  • ترموستات خود را روی 78 درجه یا در بالاترین دمای راحت تنظیم کنید. هر درجه کمتر از 78 درجه می تواند صورتحساب شما را تا 3 درصد افزایش دهد. اگر سیستم تهویه مطبوع خود را تا 72 درجه تنظیم کنید، قبلاً صورتحساب خود را 18 درصد افزایش داده اید.
  • یک ترموستات قابل برنامه ریزی بخرید. با افزایش انرژی، هزینه ها نیز افزایش می یابد. یک ترموستات قابل برنامه ریزی می تواند به مدیریت این هزینه ها در زمانی که دور هستید کمک کند.
  • از فن ها برای خنک شدن استفاده کنید. فن های سقفی، فن های جعبه ای و فن های نوسانی از الکتریسیته بسیار کمی برای گردش هوا استفاده می کنند که می تواند به شما کمک کند چندین درجه خنک تر شوید. مطمئن شوید که پنکه های سقفی شما در جهت درست می چرخند. آنها باید در تابستان در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخند تا هوای خنک تری را به داخل اتاق فشار دهند. هنگام خروج از اتاق، همه فن ها را خاموش کنید.
  • پرده‌ها، سایه‌بان‌ها و پرده‌ها را ببندید تا نور خورشید و هوای خنک وارد نشود. دریچه های تهویه مطبوع را در اتاق هایی که استفاده نمی کنید ببندید.
  • شکاف ها و سوراخ های اطراف درها، پنجره ها و کانال ها را ببندید. حذف آب و هوا و درزگیری به حفظ هوای سرد و خروج هوای گرم کمک می کند.

[ad_2]

Leave a reply