چگونه عابران پیاده می توانند از تصادفات رانندگی مرگبار جلوگیری کنند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – دو سال پیش، به طور متوسط ​​هر 81 دقیقه یک عابر پیاده در یک تصادف رانندگی در ایالات متحده کشته می شد.

طبق گزارش اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه، می سی سی پی سومین میزان مرگ و میر در هر 100000 نفر جمعیت را داشت.

سال گذشته، می سی سی پی در رتبه ششم این کشور از نظر پیشرفت قرار گرفت. این یعنی تعداد زیادی از پیاده‌روها، دوندگان و دوچرخه‌سواران کشته می‌شوند.

پلیس جکسون هر روز شاهد تصادفات جاده ای است. متأسفانه برخورد عابران پیاده توسط وسایل نقلیه در شهر غیر معمول نیست.

جردن گارارد، بازپرس قتل ترافیکی در اداره پلیس جکسون (JPD) گفت: “این یک اتفاق غم انگیز است وقتی به یک عابر پیاده ضربه می زنید زیرا هیچ کس نمی خواهد این اتفاق بیفتد.”

گارارد گفت رانندگان باید توجه داشته باشند که عابران پیاده نیز می توانند در خیابان ها و جاده ها باشند.

او گفت: “شما همیشه باید هوشیار باشید. مخصوصاً وقتی وارد این گوشه های کور می شوید، نه تنها باید مراقب ترافیک باشید، ممکن است کسی در حال عبور یا سبقت باشد، بلکه باید مراقب عابران پیاده نیز باشید.”

به دلیل افزایش تعداد تصادفات ترافیکی که شامل یک عابر پیاده می شود، رهبران اداره حمل و نقل می سی سی پی (MDOT) به رانندگان یادآوری می کنند که سرعت خود را کاهش دهند و مراقب کسانی باشند که در حال پیاده روی، عبور از خیابان ها، دوچرخه سواری و دویدن هستند.

“ما عابران پیاده را می بینیم که تلاش می کنند از بین ایالتی عبور کنند. در داده های تصادف خود عابران پیاده را می بینیم که در اواخر شب یا ساعات اولیه صبح لبه یک جاده روستایی را طی می کنند. به همین دلیل می خواهیم رانندگان را تشویق کنیم که فقط به دنبال آنها نباشند. مناطق مرکزی شهر، در یک خط عابر پیاده، اما واقعاً همه جا مراقب آنها باشید. مخصوصاً جاده های پرپیچ و خم و چیزهایی از این قبیل که در آن پیاده رو نداریم. بسیاری از این جاده های پیچ در پیچ اینجا در جکسون، ما حتی شانه هم نداریم. مارک توماس با بخش ایمنی بزرگراه MDOT گفت: “اگر به اطراف پیچ بیایید و شخصی آنجا باشد، احتمالاً در مسیری است که شما در آن هستید و شما فقط وقت ندارید از آنها دوری کنید.” .

سرعت نقش مهمی در زنده ماندن از برخورد با وسیله نقلیه دارد.

توماس ادامه داد: “سرعت عامل مهمی در هنگام تصادف با یک عابر پیاده است. آماری که ما ارائه می کنیم نشان می دهد که با سرعت 45 مایل در ساعت یا بیشتر، یک عابر پیاده کمتر از 10٪ شانس دارد که در آن حادثه زندگی کند.”

گارارد گفت: «به جرات می توان گفت که هر چه سرعت بیشتر باشد، احتمال زنده ماندن شما بیشتر می شود.

اگر پیاده روی، دوچرخه سواری، دویدن یا آهسته دویدن دارید، عابر پیاده محسوب می شوید. قبل از رفتن به جاده نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • قابل مشاهده باشد.
  • لباس های روشن بپوشید (جلیقه های بازتابنده در شب).
  • یک چراغ قوه همراه داشته باشید
  • در صورت وجود از پیاده رو یا مسیر استفاده کنید.
  • هرگز سعی نکنید از یک ایالتی عبور کنید.
  • پیاده روی، دوچرخه سواری و دویدن در جهت ترافیک.
  • با نزدیک شدن وسایل نقلیه با رانندگان تماس چشمی برقرار کنید.
  • هرگز تصور نکنید که یک راننده شما را می بیند.

[ad_2]

Leave a reply