چهار نفر به تیراندازی سال 2021 در کانتون اعتراف کردند

[ad_1]

کانتون، خانم (WJTV) – روز پنجشنبه، دادستان منطقه مدیسون و رانکین، بابا براملت، اعلام کرد که چهار مظنون در ارتباط با تیراندازی در سال 2021 به گناه خود اعتراف کردند.

گادیس مک کالو جونیور 15 ساله، جاماریون میچل 17 ساله، ژورمارکوس تیلور 19 ساله و آلفونسو ری 21 ساله همگی به تجاوز شدید اعتراف کردند و به 20 سال حبس در اداره اصلاحات می سی سی پی (MDOC) محکوم شدند.

در 18 دسامبر 2021، نمایندگان شهرستان مدیسون در ارتباط با قتل جمال پورتر، که ساعاتی قبل رخ داد، آپارتمان های Cypress Meadows در کانتون را زیر نظر گرفتند. بازرسان گفتند که به نظر می رسد قتل مربوط به یک باند باشد و آنها معتقدند ماشین مورد استفاده در تیراندازی در پارکینگ مجتمع آپارتمانی بوده است.

در حین حضور، مأموران شاهد تیراندازی دیگری بودند که در آن دو نفر مجروح شدند و سعی کردند خودرو را متوقف کنند. پس از تعقیب و گریز با سرعت بالا در کانتون، راننده خودرو در یک گودال غرق شد و هر چهار سرنشین آن اقدام به فرار کردند.

مقامات سه مظنون را دستگیر کردند و تیلور چند روز بعد خود را تسلیم کرد.

پس از تحقیقات گسترده در مورد تیراندازی، نمایندگان دریافتند که مک‌کالو، میچل و ری در مورد قتل پورتر شنیده‌اند و برای انتقام از افراد مسئول آمده‌اند. آنها با تیلور ملاقات کردند و او آنها را به مکان احتمالی هدایت کرد.

براملت گفت هیچ نشانه ای وجود ندارد که هر یک از دو فرد مورد اصابت قرار گرفته بخشی از تیراندازی قبلی باشد.

[ad_2]

Leave a reply