چقدر نامزدهای می سی سی پی را می شناسید؟

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – برخی از مردم انتخابات عمومی روز سه شنبه را یکی از مهم ترین انتخابات می دانند.

“این بسیار مهم است. این یکی از مهم ترین انتخابات در زندگی ما است، و این نحوه تغییر است. اینگونه است که کیفیت و استاندارد زندگی خود را در این کشور تعیین می کنیم. و بنابراین همه باید بروند رای دهند. اسقف رونی کروداپ گفت.

آیا تبلیغات سیاسی تلویزیونی و تابلوهای خیابانی نقشی حیاتی در ایجاد نام و تشخیص چهره یک نامزد دارند؟

“این یک چیز قرار دادن یک چهره با یک نام است. من یک نام را با یک چهره قرار می دهم تا مطمئن شوم. گاهی اوقات ممکن است در خیابان ها به دلیل علائم یا صنایع موجود در گوشه ای که جلوی دید برای ترافیک را مسدود می کند، درهم و برهم باشد، یا آنها نمی توانند برنارد مور می‌گوید: «پایین بیایید زیرا کسی تابلویی را خراب می‌کند. بنابراین، این نمی‌تواند شلوغ باشد، اما من تبلیغات تلویزیونی بیشتری را دوست دارم، زیرا آنها آنجا هستند، خیابان‌ها را شلوغ نمی‌کنند، اما من تبلیغات تلویزیونی را ترجیح می‌دهم.”

WJTV 12 News برای آزمودن دانش مردم در مورد اینکه چه کسی در برگه رای حضور دارد، تعدادی عکس بدون برچسب را چاپ کرد تا نامی را به رخ بکشد، حتی یک عکس تصادفی از مدیریت اخبار WJTV را پرتاب کرد تا ببیند مردم چه می‌گویند.

“به نظر نمی رسد، مگر اینکه مایکل گست باشد. من قبلا او را دیده ام، اما نمی دانم. و می دانم که بسیار غم انگیز است، اینطور نیست؟” یکی از حدس‌زنان پرسید.

از بین کسانی که WJTV 12 News با آنها صحبت کرد، هیچ کس نتوانست همه کسانی را که برای کنگره در خارج از منطقه مترو شرکت می کردند شناسایی کند. در صورت تمایل به رای گیری حضوری، نظرسنجی از ساعت 7 صبح تا 7 بعد از ظهر روز سه شنبه باز خواهد بود.

[ad_2]

Leave a reply