چرا کودکان در Flowood YMCA بیشتر تحت تأثیر مواد شیمیایی استخر قرار گرفتند؟

[ad_1]

فلوود، خانم (WJTV) – چندین کودک باید در بیمارستان های محلی به دلیل قرار گرفتن در معرض کلر و سایر دودهای شیمیایی استخر در فلوود تحت درمان قرار می گرفتند.

به گفته جفری ولبورن، رئیس آتش نشانی فلوود، یکی از کارمندان تاسیسات پس از ریختن مواد شیمیایی در آب در Flowood YMCA، پمپ گردش استخر را روشن نکرد.

پس از روشن شدن پمپ، بخار وارد هوا شد که منجر به تحریک سیستم بهداشتی کودکان شد. یکی از پزشکان محلی گفت که به دلیل جثه بچه ها، آنها بیشتر مستعد تأثیرات نامطلوب مواد شیمیایی هستند.

“خب، کلر یک سم است و ما از آن برای از بین بردن باکتری ها در استخرها استفاده می کنیم. و به همین دلیل می تواند باعث تحریک بینی شود و مخاط ها باعث ایجاد مشکلاتی شوند. اگر غلظت آن بیش از حد باشد، آن را در گلوی خود می گیرند و مشکلات تنفسی نیز ممکن است رخ دهد. اگر کلر بیش از حد در استخر وجود داشته باشد، می‌تواند باعث ایجاد آئروسل شود و بو و بخارات آن قطعاً می‌تواند باعث تحریک ریوی یا تحریک ریه‌ها شود. دیوید ویت، متخصص در پزشکی خانواده کلینتون.

رئیس ولبورن گفت هنگامی که آنها منطقه استخر سرپوشیده را تهویه کردند، دود از بین رفت. به نظر می رسد این حادثه یک حادثه منفرد است.

[ad_2]

Leave a reply