پلیس می گوید پنج کشته و 18 زخمی در تیراندازی در باشگاه کیو

[ad_1]

یکشنبه 2022/11/20 ساعت 5:48 صبح

(کلورادو اسپرینگز) – جان ساترز، شهردار کلرادو اسپرینگز، اوایل صبح یکشنبه اعلام کرد که در کنفرانس خبری برنامه ریزی شده با پلیس نیز حضور خواهد داشت و سخنرانی خواهد کرد.

شهردار ساترز توییت کرد پس از تیراندازی مرگبار در کلاب کیو در کلرادو اسپرینگز که منجر به کشته شدن پنج نفر و مجروح شدن 18 نفر دیگر شد، کنفرانس خبری به صورت زنده در صفحه فیس بوک CSPD پخش خواهد شد.

window.loadAnvato({“mcp”:”LIN”,”width”:”100%”،”height”:”100%”،”video”:”8173608″,”autoplay”:false,”expect_preroll”:true “pInstance”:”p1″، “plugins”:{“comscore”:{“clientId”:”6036439″، “c3”:”wjtv.com”، “version”:”5.2.0″، “useDerivedMetadata” :true,”mapping”:{“c3″:”wjtv.com”،”ns_st_st”:”wjtv”،”ns_st_pu”:”Nexstar”،”ns_st_ge”:”News”،”cs_ucfr”:””}} “dfp”:{“adTagUrl”:”

تیراندازی در کلاب کیو: مشتریان قهرمان “مرد مسلح را تحت کنترل درآوردند”

یکشنبه 2022/11/20 ساعت 5:25 صبح

مایکل آلن، دادستان ناحیه چهارم قضایی، در این مورد اظهار داشت توییتر که او در کنفرانس خبری برنامه ریزی شده برای یکشنبه، نوامبر سخنرانی خواهد کرد. 20 ساعت 8 صبح همراه با CSPD.

این اعلامیه پس از آن منتشر شد که CSPD اعلام کرد در پی تیراندازی شنبه شب، نوامبر، پنج نفر کشته و 18 نفر دیگر زخمی شدند. 19 در Club Q در بلوار آکادمی شمالی.

یکشنبه 2022/11/20 ساعت 4:31 صبح

باشگاه کیو، محل تیراندازی مرگبار شنبه، نوامبر. 19 پس از این حادثه بیانیه ای را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده است.

بر اساس گزارش CSPD، در پی تیراندازی که درست قبل از نیمه شب یکشنبه رخ داد، پنج نفر کشته و حداقل 18 نفر دیگر زخمی شدند. پلیس گفت که مظنون نیز در بیمارستان تحت مداوا است.

“باشگاه Q از حمله بی‌معنا به جامعه ما ویران شده است. دعاها و افکار ما با همه قربانیان، خانواده‌ها و دوستانشان است. از واکنش‌های سریع مشتریان قهرمان که مرد مسلح را تحت سلطه خود درآوردند و به این حمله نفرت پایان دادند، تشکر می‌کنیم. “

باشگاه کیو

به روز رسانی: پنج کشته و چندین زخمی در تیراندازی در کلاب کیو

یکشنبه 2022/11/20 ساعت 3:08 صبح

پس از تیراندازی آشکار در باشگاه کیو در کلرادو اسپرینگز، چندین نفر کشته شدند و چندین نفر دیگر زخمی شدند.

تایلر بولدین از FOX21 به‌روزرسانی‌ها را توییت کرد از صحنه و اظهار داشت که ستوان CSPD پاملا کاسترو گفت، تیراندازی در اواخر عصر شنبه، نوامبر رخ داد. 19 در Club Q، با تماس اولیه درست قبل از نیمه شب یکشنبه.

  • تیراندازی مرگبار در باشگاه کیو
  • تیراندازی مرگبار در باشگاه کیو
  • تیراندازی مرگبار در باشگاه کیو
  • تیراندازی مرگبار در باشگاه کیو
  • تیراندازی مرگبار در باشگاه کیو

در حالی که تحقیقات در مراحل اولیه است، پلیس گفته است که تاکنون 18 نفر زخمی و پنج نفر دیگر کشته شده اند. چندین نفر به بیمارستان منتقل شده اند.

ستوان گفت: “بیمارستان ها به ما کمک می کنند تا خانواده های مجروحان را مطلع کنیم… ما در هر بیمارستان با همه قربانیان افسر داریم.” کاسترو

CSPD ظاهراً یک فرد را پیدا کرده است که معتقدند مظنون است و در حال حاضر در بیمارستان تحت درمان است. پلیس گفت FBI نیز در صحنه حضور دارد و در تحقیقات کمک می کند.

سخنگوی اداره آتش نشانی کلرادو اسپرینگز (CSFD) گفت که 34 آتش نشان و 11 آمبولانس فراخوانده شدند. برخی از آنها مجبور بودند دو قربانی، گاهی اوقات سه قربانی را به طور همزمان منتقل کنند. CSFD از AMR و چندین آژانس شهرستانی برای کمک آنها تشکر کرد.

window.loadAnvato({“mcp”:”LIN”,”width”:”100%”،”height”:”100%”،”video”:”8173609″,”autoplay”:false,”expect_preroll”:true “pInstance”:”p2″، “plugins”:{“comscore”:{“clientId”:”6036439″، “c3”: “wjtv.com”، “version”:”5.2.0″، “useDerivedMetadata” :true,”mapping”:{“c3″:”wjtv.com”،”ns_st_st”:”wjtv”،”ns_st_pu”:”Nexstar”،”ns_st_ge”:”News”،”cs_ucfr”:””}} “dfp”:{“adTagUrl”:”

کاپیتان گفت: “متاسفانه اینها رویدادهایی هستند که ما برای آنها آموزش می دهیم، تا جایی که ما آن را “تلفات جمعی” می نامیم، بنابراین به همین دلیل است که ما چنین واکنش بزرگی داشتیم.” مایک اسمالدینو، CSFD. با همکاری پلیس، ما توانستیم همه را به سرعت از اینجا خارج کنیم و به بیمارستان برسانیم، جایی که شانس بیشتری برای آسیب دیدگی دارند.»

پلیس از مردم و رانندگان می‌خواهد از محدوده بلوار آکادمی شمالی که در حال حاضر در دو جهت بین جاده بی‌خیالی شمالی و روستای هفت بسته است، خودداری کنند.

CSPD توییت کرد که اضافه خواهد کرد کنفرانس خبری ساعت 8 صبح روز یکشنبه، جایی که اطلاعات بیشتر منتشر خواهد شد.

window.loadAnvato({“mcp”:”LIN”,”width”:”100%”،”height”:”100%”،”video”:”8173605″,”autoplay”:false,”expect_preroll”:true “pInstance”:”p3″، “plugins”:{“comscore”:{“clientId”:”6036439″، “c3”: “wjtv.com”، “version”:”5.2.0″، “useDerivedMetadata” :true,”mapping”:{“c3″:”wjtv.com”،”ns_st_st”:”wjtv”،”ns_st_pu”:”Nexstar”،”ns_st_ge”:”News”،”cs_ucfr”:””}} “dfp”:{“adTagUrl”:”

پلیس از هر کسی که دارای تلفن همراه یا فیلم دوربین داش‌کم است می‌خواهد با شماره 7000-444 (719) با CSPD تماس بگیرد. پلیس همچنین از هر شاهد اضافی که توسط افسر مصاحبه نشده است می خواهد که با CSPD تماس بگیرد.

یکشنبه 2022/11/20 ساعت 2:46 صبح

CSPD توییت کرد در ساعت 2:40 بامداد یکشنبه، یک جلسه توجیهی رسانه ای در مورد تیراندازی در شمال آکادمی برگزار می شود.

داستان اصلی: اخبار فوری: پلیس در حال واکنش به تیراندازی در آکادمی شمالی است

یکشنبه 2022/11/20 ساعت 1:53 بامداد

اداره پلیس کلرادو اسپرینگز (CSPD) در حال واکنش به گزارش‌های مربوط به تیراندازی در آکادمی شمالی در اوایل صبح یکشنبه در نوامبر است. 20.

FOX21 خدمه در محل دارد. این مقاله با اطلاعات بیشتر به روز خواهد شد.



[ad_2]

Leave a reply