پلیس جکسون می گوید این دختر 18 ساله خود را برای قتل یک نوجوان 12 ساله تسلیم می کند.

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – مقامات گفتند یک دختر 18 ساله در ارتباط با تیراندازی به یک پسر 12 ساله در ونتورا درایو، خود را به پلیس جکسون تسلیم کرد.

پلیس جکسون این اطلاعات را طی یک کنفرانس مطبوعاتی در روز جمعه، 3 ژوئن اعلام کرد. بازرسان قبلاً اوتا براون را به عنوان مظنون پرونده قتلی که در اواخر ماه مه رخ داد، دستگیر کردند. براون اخیراً از وثیقه رد شد.

پلیس گفت که کارتیشا کشیون 18 ساله خود را به مظنون مرگ پسر 12 ساله و تیراندازی به برادر 16 ساله اش تبدیل کرد. ظاهراً او اعتراف کرد که یکی از افرادی بود که داخل خودرویی بود که گمان می‌رود با تیراندازی از طریق رانندگی مرتبط باشد.

کشون به قتل، ضرب و شتم شدید و تیراندازی از راه دور متهم شد. پلیس گفت که تکوان کوهن دیگر مظنون به این پرونده نیست زیرا او حقایقی را ارائه کرده است.

در طول کنفرانس، پلیس همچنین گفت که مردی در روز سه‌شنبه، 31 مه در Hickory Drive پیدا شد. او از زخمی شدن گلوله آسیب دیده بود. بازرسان نتوانسته اند هویت قربانی را شناسایی کنند.

خاویر گری (با احترام: اداره پلیس جکسون)

علاوه بر این، خاویر گری در ارتباط با قتل کلینتون نیوزوم دستگیر شد. نیوسوم در 22 آوریل مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد. پلیس معتقد است تیراندازی مربوط به مواد مخدر بوده است. گری به قتل و دو مورد ضرب و جرح متهم شد.

[ad_2]

Leave a reply