پس از کشته شدن دو نوجوان در جکسون، استوکس میزبان راهپیمایی خواهد بود

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – رهبران از جوانان می خواهند که در مورد جنایات خشونت آمیز در جکسون صحبت کنند و صحبت کنند.

کنت استوکس، عضو شورا، بخش 3، به تلاش برای تغییر ادامه می دهد.

«آن کودک باید هنوز زنده باشد. اما ما نمی‌توانیم کنار بنشینیم و بگذاریم شهر جکسون بچه‌ها را بکشد، اگر مطلقاً هیچ کاری نکنیم.»

این امر پس از آن صورت گرفت که مونترل بری 16 ساله در ساعت 12:30 صبح یکشنبه 26 فوریه در بلوک 3000 خیابان لمپتون مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.

استوکس گفت: «نمی‌توانیم اجازه دهیم سیاه‌پوستان فقط در جکسون، می‌سی‌سی‌پی بمیرند، زیرا مردم احساس می‌کنند هیچ‌کس و هیچ‌کس برایشان مهم نیست».

در این زمان، بازرسان گفتند که انگیزه ای ندارند، اما مردم در حال بازی تاس بودند. هیچ مظنونی وجود ندارد. استوکس گفت که باید راه حلی وجود داشته باشد.

ما به پلیس بیشتری نیاز داریم. نقطه. برایم مهم نیست که آنها پلیس کاپیتول هستند. برای من مهم نیست که آنها در ارتش ایالات متحده هستند. استوکس گفت: برای من مهم نیست که آنها چه کسانی هستند.

عضو شورا در روز سه شنبه میزبان راهپیمایی کودکانمان را نجات دهید، از ساعت 5 بعدازظهر در سمت خیابان می سی سی پی ساختمان کاپیتول خواهد بود.

از هر کسی که می خواهد بیاید و شرکت کند بخواهید. این جوان است که باید بیاید و بیانیه بدهد. لطفا بیایید زیرا باید بشنویم که برای متوقف کردن این جنون چه باید کرد. استوکس گفت: ما هنوز در فوریه هستیم.

[ad_2]

Leave a reply